به گزارش خبرانلاین لرستان :موضوع این نشست اعلام رسمیت این پویش بود و نیز انتظار همراهی و همگامی از جانب اصحاب رسانه با این تشکل مردمی. در آغاز جلسه امین ساکی از مطبوعاتی های استان در حضور خبرنگاران به بیان و قرائت بیانیه اعلام موجودیت پویش مردمی جمعیت پیروان ولایت پرداخت.

ساکی اظهار داشت:این پویش با 170هزار امضا از سراسر کشور از امروز فعالیت خود را جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم اعلام می دارد.

محمد رحمان سالاری دبیر انجمن پیروان ولایت ضمن تشکر از اصحاب رسانه وتبریک فرا رسیدن ایام رجبیه بیان داشت:افتخار ما لرستانی بودن است که اولین گام برای توسعه لرستان را باید خودمان برداریم لذا دلیل برگزاری این نشست در خرم آباد استفاده از ظرفیت دوستان و فعالان این حوزه در استان می باشد به نحوی که بیشترین استفاده از این فرصت سهم لرستان شود. محمدرحمان سالاری تشریح کرد:قوم لر هرگز پشتیبان هم نبوده اند پس بیایید با یکی شدن را در این پویش تا انتها پشتیبان هم باشیم. هدف ما این ست که صدای ملت ایران در انتخابات باشیم لذا آینده و آغازگر این پویش شما هستید. در این پویش هیچ شخص سیاسی و ارگان خاصی نقش ندارد و کاملا مردمی ست و این پویش متعلق به هیچ جناحی نیست بلکه پیرو ولایت فقیه و مردمی بوده و تا انتها نیز مردمی خواهد ماند.

دبیر انجمن پویش جمعیت پیروان ولایت خبر داد: 22 استان از کشور در خصوص انتخابات اعلام آمادگی کرده اند و در 110 شهر از کشور مسوولین انتخاباتی آمادگی کامل دارند. وی تعداد اعضای پویش را حدود 500هزار نفر اعلام کرد. به گفته محمدرحمان سالاری این انجمن با یک برنامه ریزی پانزده ساله تا سال 1415 به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 617465
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.