حسین شرافتی راد روز شنبه در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان افزود: مهم ترین اصل در برگزاری انتخابات، قانونمندی، بیطرفی مجریان، حضور حداکثری مردم و صیانت از آرای آنان است.
وی اظهار کرد: اخلاق مداری چه از سوی مجریان و چه انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان از پایه های اصلی در انتخابات است و باید کوشید رقابت سالم، انتخابات هدفمند و بدون تخریب انجام داد.
وی گفت: 376 نفر برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان ثبت نام کردند که از این تعداد 129نفر در سه شهر تایباد، کاریز و مشهد ریزه و 247 نفر در وستاهای این شهرستان هستند.
فرماندار تایباد افزود: از این تعداد 13نفر زن هستند که 12نفر در حوزه شهری و یک نفر در حوزه روستایی ثبت نام کرده اند.
وی اظهار کرد: 95 نفر از داوطلبین مزبور سابقه عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا را دارند که 25درصد تعداد داوطلبین در این شهرستان هستند.
وی گفت: تعداد داوطلبین عضویت در شورای اسلامی شهر تایباد نسبت به دور قبل هفده و نیم درصد افزایش داشته است.
شرافتی راد از آمادگی دستگاه های اجرایی این شهرستان برای برگزاری انتخابات باشکوه خبر داد و افزود: وحدت، همدلی و انسجام از لازمه های مهم در این زمینه است و باید تلاش کنیم در این عرصه ملی وحدت، همدلی و اعتماد بین مردم را افزایش دهیم.
در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان تایباد باید 137نفر انتخاب شوند که از این تعداد 78 نفر در بخش مرکزی،42 نفر در بخش میان ولایت و 17نفر در سه شهر تایباد، کاریز و مشهد ریزه هستند.
شهرستان 117هزار نفری تایباد متشکل از 2 بخش مرکزی و میان ولایت در 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.
7494 / 6053 خبرنگار: علی اصلاحی نصرآبادی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.