به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه یزد با اشاره به ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها افزود: توقع مردم انتخاب شورایی است که برای مسائل مختلف مردم فعالیت کند و منافع جامعه را بر هر چیز دیگری ترجیح دهد.
وی ادامه داد: آحاد مردم ما باید در انتخابات شوراهای اسلامی با بررسی و دقت کامل به افراد متدین ، دلسوز ، دارای تجربه لازم و همچنین کسانی که دغدغه کشور و دین دارند رای دهند که موضوع بسیار مهمی است.
امام جمعه یزد تصریح کرد: نتیجه انتخاب مردم در شوراهای اسلامی و حتی رئیس جمهوری باید بنحوی باشد که هدف آن حل و فصل مسائل و مشکلات و دارای نتایج ارزشمند برای مردم فداکار باشد.
ناصری گفت: کسانی که قصد ورود به عرصه انتخابات پیش رو را دارند باید همه همواره خدا و مصالح نظام و انقلاب اسلامی و خدمت به مردم را در نظر داشته باشند و گروه بازی را کنار بگذارند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در ادامه به فرا رسیدن سال جدید و حضور مسافران و گردشگران به استان همانند سال های گذشته اشاره کرد و گفت: باید همگان بعد دینی و فرهنگی یزد را مدنظر قرار دهند.
ناصری گفت: بر هتلداران و همچنین کارکنان در مجموعه های گردشگری و میزبانی مسافران و گردشگران داخلی و خارجی است که حرمت ها و غفاف و حجاب را جدی و با دقت مراعات کنند.
وی افزود: بر بسیجیان ، نیروهای انتطامی و حتی روحانیون است که امور فرهنگی و حفظ حرمت ها را یادآور شوند و همه افراد و خانواده در ایام نوروز مسئول هستند که امیدواریم مسائل شرعی رعایت شود.
امام جمعه یزد همچنین از عموم مردم استان یزد برای جلوگیری از اسراف در خریدهای نوروزی خود و رسیدگی به وضعیت نیازمندان را مورد تاکید قرار داد .
ناصری میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین حضرت امام خمینی (ره) را تبریک گفت و بر الگوگیری جامعه اسلامی در اخلاق ، رفتار و منش و همچنین تحقق خواسته های بانوی نمونه اسلام تاکید کرد.
وی افزود: تربیت دینی فرزندان ، توجه به خانواده و سبک زندگی دینی و معنوی باید همواره مدنظر عموم مردم در جامعه اسلامی باشد چون دشمنان با ابزارهای نوین فرهنگی خود بشدت به دنبال تضعیف ارزش های الهی در جامعه هستند.
امام جمعه یزد به توطئه های مختلف دشمنان علیه انقلاب اسلامی در 38 سال گذشته اشاره کرد و راه عزت و سعادت را تنها در گرو ولایتمداری ، داشتن بینش و بصیرت و وحدت کلمه ذکر کرد .
7536/ 5054 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.