به گزارش ایرنا، فرماندار دهلران شامگاه پنجشنبه در نشست معتمدین این شهر برای انتخابات اعضای هیات اجرایی گفت: هیات های اجرایی از میان مردم هستند که کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.
سید حسینعلی موسوی اظهار کرد: اعضای این هیات از میان معتمدین محلی از اقوام و طوایف، گروه ها، احزاب و جامعه ایثارگران انتخاب شدند تا با انسجام و همدلی بیشتر شاهد برگزاری انتخابات سالم و در کمال امنیت و آرامش با مشارکت حداکثری مردم باشیم.
وی یکی از مهمترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را حاکمیت مردم بر سرنوشت خود دانست و افزود: این حاکمیت در شوراهای اسلامی شهر و روستا به خوبی نمایان و مشهود است.
فرماندار دهلران تاکید کرد: مردم با انتخاب اعضای شوراهای اسلامی در شهرها و روستاها در واقع سکان مدیریت شهر و روستا را به این افراد می سپارند.
موسوی بر لزوم قانون مداری و قانون محوری توسط هیات های اجرایی تاکید کرد و یادآور شد: اخلاق مداری، رعایت اصل بی طرفی، دوری از بخشی نگری و مسایل قومی و قبیله ای و مسئولیت پذیری از مولفه های لازم برای انتخابات سالم هستند که هیات های اجرایی باید با دقت این موارد مهم را مد نظر داشته باشند.
وی گفت: فراهم کردن بستر برای حضور حداکثری مردم و تامین امنیت و سلامت برگزاری انتخابات از برجسته ترین وظایف دست اندرکاران و مجریان است.
به گزارش ایرنا، در این نشست با دعوت از 30 نفر از معتمدین، هشت نفر به عنوان اعضای اصلی و سه نفر نیز به عنوان اعضای علی البدل هیات اجرایی انتخابات پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دهلران انتخاب شدند.

** اعضای هیات های اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی روستایی چهار بخش شهرستان دهلران انتخاب شدند
در آستانه فرا رسیدن ثبت نام داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، با رای معتمدین محلی 28 عضو هیات های اجرایی انتخابات در چهار بخش تابعه شهرستان دهلران انتخاب شدند.
به گزارش ایرنا، با توجه به جدول زمان بندی انتخابات و شروع بکار هیات های اجرایی شوراهای اسلامی روستایی، این روند بر اساس برنامه انتخابات با انتخاب اعضای هیات اجرایی در دهلران نیز آغاز شد.
براین اساس در بخش مرکزی هفت نفر، موسیان هفت نفر، سراب میمه هفت نفر و بخش زرین آباد نیز هفت نفر به عنوان اعضای اصلی هیات های اجرایی انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی روستایی در این بخش ها انتخاب شدند.
همچنین در هر بخش پنج نفر نیز به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند تا از این پس هیات های اجرایی با ساز و کارهای قانونی نسبت به انجام وظایف خود اقدام کنند.
خبرنگار: علی رضازاده ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7175/9002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.