به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، پس از دستور وزیر کشور در اجرای ماده 22آئین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و ماده 21 آئین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی روستا و بخش ، ابوالقاسم پالیز گیر ، فرماندارساوجبلاغ این دستور را به دستگاه های ذیربط اعلام کرد.
در این ابلاغیه با اشاره به مفاد قانونی یادشده از بخشداران خواسته شده است: بر اساس مواد 32 و33 قانون مذکور از روز چهارشنبه مورخ 25/12/95 نسبت به تشکیل هیات‌های اجرایی و انجام سایر برنامه های انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، طبق برنامه زمانبندی ابلاغی و در مهلت های قانونی مقرر اقدام نموده و وصول این بخشنامه را مطابق فرم شماره 2 به ستاد انتخابات اعلام نمایید.
فرماندار ساوجبلاغ تاکید کرد: برگزاری انتخابات سالم، قانونمند، اخلاق مدار و رقابتی با حضور پرشور مردم در پای صندوق های اخذ رای از اهداف ستاد انتخابات کشور است.
ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند ماه سال جاری آغاز و در ششم فروردین سال بعد، پایان می پذیرد.
فرماندار ساوجبلاغ افزود: آگهی ثبت نام از دواطلبان انتخابات شهر ها و روستاها اطلاع رسانی در سایت فرمانداری منتشر خواهد شد.
6155/1535خبرنگار:مریم صوفی ** انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.