به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، همایش راه انقلاب شامگاه جمعه با حضور سید نظام الدین موسوی مدیر عامل خبرگزاری فارس، حجت الاسلام اشکوری از اساتید حوزه و دانشگاه و جمعی از مردم خرم‌آباد درمسجد بلال حبشی این شهر برگزار شد.  

 حجت‌الاسلام اشکوری از استاد حوزه و دانشگاه در این همایش اظهار داشت: برای رسیدن به جامعه مهدوی که بالاترین آرمان انقلاب اسلامی است نیازمند فرصت زمانی هستیم و به تعبیری برای شکل گیری یک تمدن به زمان زیادی نیاز داریم.

وی افزود: برای شکل گیری یک تمدن باید یک روند تکاملی و تدریجی طی شود، انقلاب اسلامی نیز مستثنی از این موضوع نیست و ما در حال گذر از یک روند تکاملی هستیم.

استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: در حوزه انتخابات هرگاه وارد عرصه می شویم می‌توانیم یک گام موثر برداریم یا اینکه یک گام ضعیف و حتی در برخی مواقع گامی برخلاف برداریم که این گام ضعیف ما را در مسیر تکاملی دچار مشکل می‌کند.

وی بیان کرد: در دوره‌های قبلی رقابت‌های انتخاباتی بر سر اصل نظام بود اما  امروز دیگر موضوع بر سر اصل نظام نیست و رقابت‌های انتخاباتی بر سر نحوه اداره کشور است.

اشکوری گفت: مقام معظم رهبری در رابطه با روند تکامل انقلاب اسلامی می‌فرماید زمانه ما زمان تشکیل دولت اسلامی است و ما در شرایطی از روند تکامل قرار گرفته‌ایم از این رو جامعه ما باید به دنبال تشکیل دولت اسلامی باشد تا زمینه جامعه مهدودیت آماده شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.