به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، فتح‎الله نوری صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بیشتر ظرفیت‎های انقلابی سازو کار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را پذیرفته‎اند و این موضوع کمتر در طول تاریخ انقلاب اسلامی به چشم می‎خورد.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان گفت: ابتدا تصمیم بر این بود که پس از انتخابات شوراها و ریاست جمهوری استارت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی زده شود اما برخی دوستان به این عقیده بودند که نگاه کوتاه مدت نیز این جبهه مردمی داشته باشد و بر این اساس انتخابات ریاست جمهوری در دستور کار قرار گرفت.

نوری درباره عدم معرفی نامزد انتخاباتی در شوراهای شهر و روستا از سوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: اگر در انتخابات لیست می‎دادیم تنها یک گروه اندکی مورد حمایت قرار می‎گرفت و بر این اساس با مشورتی که انجام شده تصمیم ‎گرفته شده که تنها موضوع انتخابات ریاست جمهوری در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی دنبال شود.

مشارکت حداکثری هدف جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است

وی گفت: 5 گزینه نهایی که قرار بود در دور انتخابات نهایی قرار بگیرد به این سازو کار رسیدند که یک گزینه نهایی براساس نظرسنجی داشته باشد و امروز شاهد این هستیم که یک عده‎ای درصدد شیطنت‎ در خصوص اقدامات این جبهه مردمی هستند و می‎گویند گزینه‎های جمنا بدلی هستند و یک گزینه واقعی دارد.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان افزود: در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به شرکت در رقابت انتخابات و تلاش برای اتفاق مشارکت حداکثری که راهبرد‎های است از سوی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته‎اند دنبال می‎کند.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی انتظارات مردمی را مطالبه می‎کند

نوری با بیان اینکه خروجی انتخابات ریاست جمهوری هرچه باشد پذیرفتنی است، گفت: تاکنون گروه‎ها و احزاب در انتخابات مطرح بودند و پس از آنکه رای مردم را می‎گرفتند اقدامات خود را دنبال می‎کنند، اما جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به دنبال این است که پس از انتخابات اقدامات ریاست جمهوری را رصد کند و اگر افراد دیگری خارج از جبهه نیز به پیروزی برسند جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی انتظارات مردمی را مطالبه خواهد کرد.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: شورای جمنا در استان‎ها 15 تا 25 نفر تعریف شده و در استان گلستان 18 نفر شکل گرفته است.

نوری تاکید کرد: در استان گلستان موقتا کار جبهه نیروهای مردمی انقلاب را دنبال می‎کنیم و با توجه به اینکه باید شورای استان‎ها انتخابی باشد و با توجه به نزدیک بودن زمان انتخابات ریاست جمهوری به علت اینکه نتوانسته بودیم ساختار را در زمان کوتاه در استان گلستان شکل دهیم تصمیم بر این شد پس از تکمیل زیرساخت‎ها انتخاب اعضای شورای مرکزی مردمی نیروهای انقلاب اسلامی انتظارات مردمی را مطالبه گلستان را با انتخابات و پس از انتخابات ریاست جمهوری مشخص کنیم.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان گفت: در جبهه مردمی نیروی انقلاب اسلامی شوراهای ملی، استانی، شهرستانی و محلی در نظر گرفته شده است.

نوری یادآور شد: در 2 همایشی که در تهران تشکیل شد 3 هزار نفر حضور داشتند و از استان ما 42 نفر سهمیه حضور داشتند و به تناوب آمار جمعیت از همه شهرستان‎های استان افراد مشارکت داشتند.

کمیته‎های اقشاری در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان شکل می‎گیرد

وی یادآور شد: به زودی کانون و کمیته‎های اقشاری در جمنا شکل می‎گیرد و در این کانون‎ها همه اقشار دیده شده و اگر این اتفاق بیفتد یک پوشش فراگیر خواهیم داشت که البته بخشی از این کار انجام شده و بخشی دیگر نیز اتفاق می‎افتد.

وی اظهار کرد: تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان متفاوت از سازوکارهایی است که در گذشته شاهد هستیم در گذشته مقطعی تشکلاتی ایجاد می‎شد و به محض آنکه ماموریتش به پایان می‎رسید فلسفی موجودی آن از بین می‎رفت.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان تاکید کرد: برای رسیدن به آرمان‎های بلند امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری باید یک حرکت مستمر شکل بگیرد و بر این اساس باید نگاه ما آرمانی و بر اساس حقیقت باشد و ما این ماموریت را دنبال می‎کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 613760
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.