حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد ضمن گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: این روز با تدبیرامام خمینی(ره) در سال 58 به نام روز ارتش نامگذاری شده وفرصت ارزشمند و مناسبی است تا کارنامه درخشان حماسه آفرینی دلاورمردان ارتش درحوزه حراست از انقلاب، تمامیت ارضی و ظرفیت سازی به نمایش درآمده و در اختیار نسل ها ی امروز و فردا کشور اسلامی ایران قرار بگیرد.
وی اظهارکرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز با بهره گیری از تعالیم و آموزه های دینی و برخورداری از قابلیت های منحصر به فرد در حوزه شکوفایی و توسعه صنایع دفاعی، نظامی وتربیت نیروی انسانی کارآمد مومن و انقلابی افتخارات بسیاری برای ایران آفریده و موجبات افتخارات ملت را در فراتر از مرز جغرافیایی این کشوررقم زده است.
امام جمعه بروجرد بیان کرد: آمادگی ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران و دیگر نیروهای مسلح وهوشیاری وهوشمندی آنها درعرصه رویارویی با تهدیدهای دشمنان نشان می دهد که هرنوع ماجراجویی و تجاوزدشمنان ملت ایران با پاسخ صریح، قاطع و سخت مواجه خواهد بود.
وی اضافه کرد:ارتش در کنار دیگر نیروهای مسلح با آمادگی بالا و نمایش اقتدار در مناسبت های مختلف از جمله در روز ارتش منویات رهبری را تحقق خواهند داد و یاس و نامیدی دشمنان انقلاب را رقم می زنند.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی با اشاره به حمله موشکی آمریکا به سوریه در هفته قبل اضافه کرد: این اقدام با هدف جبران شکست های تروریست ها و در جهت تقویت آنها صورت گرفت.
وی با بیان اینکه آمریکا بهانه حمله به سوریه را به کارگیری تسلیحات شیمیایی از سوی دولت سوریه اعلام کرد افزود: این ادعا بی پایه واساس است زیرا دولت سوریه سه سال قبل زیرنظرسازمان ملل و برخی عناصر آمریکایی ازسلاح شیمیایی به صورت کامل خلع سلاح شد
امام جمعه بروجرد گفت: جبهه ای که از هشت سال قبل تروریست ها را حمایت کرده و با تمام توان برای ساقط کردن حکومت قانونی و مردمی سوریه وارد میدان شده بود به هدف شوم و شیطانی خود نرسیده امروزه همه پشت سر رئیس جمهور آمریکا جمع شده اند تا بعد ازسالها به اهداف خود دست یابند.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: واشنگتن با همدستی تروریست های سوریه و عراق وارد عمل شده و امروز به صورت آشکار در صف تروریست قراردارد.
وی افزود: انتخاب پایگاه هوایی سوریه از سوی آمریکا با این هدف بوده که جلوی پیشروی ارتش سوریه را بگیرد و تروریست ها را از نابودی حتمی نجات دهد.
خطیب نمازجمعه بروجرد بیان کرد: آِیین اعتکاف امسال در سطح 27 مسجد با شرکت چهارهزارو 200 تن ازمردم شهرستان بروجرد برگزار شد که از این تعداد سه هزارو 400 تن خانم و مابقی آقا بودند.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی با قدردانی از عوامل اجرایی ستاد اعتکاف شهرستان بروجرد اظهار کرد: سال گذشته در این شهرستان سه هزار و 100تن که بیشترقشرجوان و نوجوان بودند درآیین اعتکاف شرکت کردند.
7273/6052
خبرنگار: آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.