به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اینکه ریخت و پاش‌های انتخاباتی در جامعه اسلامی قابل توجیه نیست، افزود: مردم باید هوشیار باشند و این داوطلبان را تحریم کنند.
وی از مردم دعوت کرد تا ضمن حفظ وحدت، مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند و به کسانی رای دهند که عقلانیت فرد مسلمان زیر سوال نرود و از مسئولان نیز خواست تا قانونی را برای شرکت کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری وضع کنند تا برخی افراد کشور را به سخره نگیرند.
وی به حمله موشکی آمریکا به سوریه اشاره کرد و ادامه داد: دولت استعمارگر آمریکا با حمله به سوریه به بهانه واهی قصد دارد تا جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند ولی باید بداند که ایران با سایر کشورها فرق دارد و به خطر انداختن امنیت ایران، جرات می خواهد.
وی با بیان اینکه روز 29 فروردین سال روز ارتش جمهوری اسلامی ایران است، گفت: دشمنان در اوایل انقلاب، قصد تخریب ارتش را داشتند و سیاست و کیاست امام (ره) در نامگذاری روز ارتش، تعهد نیروهای ارتشی را به نمایش گذاشت.
وی افزود: نیروهای نظامی و انتظامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید افتخار کنند که در مقابل قرآن رژه می‌روند و این رژه نشان می دهد که ارتش ما، ارتش قرآن و دین است.
وی در ادامه با اشاره به شرکت 850 نفر از جوانان در امتحان ورودی حوزه های علمیه این استان افزود: باید جوانان باهوش و با استعداد را تشویق کنیم تا در امر تبلیغ دین پیشقدم شوند و به سمت تحصیل در حوزه های علمیه بیایند.
وی ادامه داد: ما هم باید حوزه های علمیه را حمایت و تقویت کنیم تا در رواج دین الهی در جامعه سهم مهمی داشته باشیم زیرا در روز قیامت همه ما مسئول هستیم.
به گزارش ایرنا نماز جمعه این هفته ارومیه با حضور پرشور مردم شهید پرور این شهرستان در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.
8135/ 3072 ** خبرنگار: شهیین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.