به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید عباس قریشی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در هفته ارتش، مراسم بزرگداشت شهید صیاد شیرازی را در مراکز مختلف زیرمجموعه ارتش در استان و نیز محفل روزانه انس با قرآن در واحدها و یگان های مختلف برگزار خواهد شد.
وی همچنین اظهار کرد: در روز 25 فروردین، قبل از خطبه های نماز جمعه در سراسر استان اصفهان، فرماندهان در باره آخرین وضیعت دفاعی و نظامی سخنرانی کنند.
هماهنگ کننده عقیدتی، سیاسی ارتش در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری با اشاره به اصلی ترین برنامه این مجموعه در اصفهان گفت: رژه نیروهای مسلح شامل ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و نیروی مقاومت بسیج استان اصفهان از ساعت 8 صبح روز 29 فروردین در میدان ارتش اصفهان برگزار می شود.
به گفته وی، رسول زرگرپور استاندار و آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان سخنرانان این مراسم خواهند بود.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی همچنین گفت:بعد از پیروزی انقلاب، دشمنان ناآگاه و آگاه داخلی و برخی فتنه گران شعار انحلال ارتش را سر دادند بطوری که عده ای از مسئولان دولت موقت، دخالت های بیجا را در ارتش از همین زمان آغاز کردند.
وی بابیان اینکه دشمنان از همان ابتدا انتظار نداشتند ارتش همراه انقلاب و نظام باشد، گفت: امام در 28 فروردین 1358 یک پیام تاریخی خطاب به ارتش صادر کردند و از ارتش خواستند در روز 29 فروردین در سراسر کشور به رژه بپردازد، به همین دلیل روز 29 فروردین روز ارتش نامیده شد.

ت / 6020 /6027 خبرنگار: علیرضا حکیمیان* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.