به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمود ترابی در خطبه های این هفته نمازجمعه مردم گنبدکاووس اظهار داشت: آرامش و امنیت موجود درکشور به دلیل حضور مقتدرانه نیروهای مسلح و ارتش است و ملت به آن افتخار می کند.
وی با تاکید بر ضروت حضور پرشور اقشار مختلف مردم بویژه جوانان در مراسم روز ارتش و رژه نیروهای مسلح افزود: با حضور در این مراسم باید روحیه عزت، بزرگی و سلحشوری را به نسل جوان منتقل و در آنان تقویت کنیم.
حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: امروز دشمنان اینگونه القا می کنند که نمی شود و نمی توانید، اما با سیاست هایی که در نیروهای مسلح بویژه ارتش دنبال می شود، فعل توانستن و شدن عملی شده است.
وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی بویژه شهدای ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: دشمنان و منافقان با به شهادت رساندن افراد بزرگی چون سپهبد قرنی و صیاد شیرازی ملت را از آنان محروم کرد.
خطیب جمعه گنبدکاووس با قدردانی از حضور حدود دو هزار نفر از مردم بویژه جوانان در مراسم معنوی اعتکاف و قدردانی از هیات امنای مساجد، خیرین و مسئولان در حمایت از معتکفین، برلزوم حضور بیشتر جوانان بویژه دانشجویان و دانش آموزان در این مراسم معنوی در سال های آینده تاکید کرد.
حجت الاسلام ترابی به حمله موشکی هفته گذشته آمریکا به سوریه نیز اشاره کرد و از موضع گیری های جریان مقاومت و مسئولان ایران و روسیه در محکوم کردن این حمله قدردانی کرد.
وی گفت: این حمله که از روی کم عقلی آمریکا و به تعبیر رهبری با خطای راهبردی انجام شد، بیشتر با هدف حمایت و تقویت داعشی ها که خود آمریکایی ها به آنان سلاح شیمیایی می دهند، صورت گرفت.
به گزارش ایرنا، قبل از خطبه های نماز جمعه گنبدکاووس، سرهنگ رضا سلطانی جانشین فرمانده تیپ 230 شهید متاجی گرگان نیز به مناسبت بزرگداشت هفته ارتش و روز نیروی زمینی ارتش مطالبی ایراد کرد.
شهرستان گنبدکاووس با 380 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.