به گزارش ایرنا محمد بیرانوندی روز شنبه در دیدار نوروزی خود با اصحاب رسانه لرستان در محل قلعه تاریخی فلک الافلاک افزود: جامعه ای که در آن نقد وجود نداشته باشد زمینه برای ایجاد خفقان در آن فراهم می شود اما هر نقدی پاسخی دارد و پاسخ نقد را نباید به بسته بودن فضای نقد و گفت و گو تعبیر کرد.
وی نقدی را موثر دانست که منصفانه و به دور از حب و بغض های شخصی باشد و اظهار کرد: نقدهای افرادی که در جایگاه نمایندگی مردم هستند باید از جنس خدمت ویژه به مردم و فارغ از هرگونه منافع شخصی باشد.
نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی عملکرد دولت تدبیر و امید در استان لرستان را قابل تقدیر دانست و افزود: عملکرد دولت در مقایسه با دولت قبل به هیچ وجه قابل مقایسه نیست.
وی گفت: استاندار لرستان و تیم همراه وی در موقعیت های مختلف به رغم چالش های موجود پرتلاش عمل کرده اند.
بیرانوندی افزود: جامعه با نقد نیاز به روشنگری دارد و هیچ بحثی در این نیست اما در نقدها باید خدمت به مردم را محور توجه قرار داد.

** مشارکت مردم در انتخابات امنیت کشور را بالا می برد
نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراها گفت: رفاه و امنیت امروز ایران مدیون یاری خداوند و حمایت های مردم در موقعیت های مختف بوده است.
وی افزود: مردم با حضور و مشارکت خود در هر موقعیتی که خطری نظام جمهوری اسلامی را تهدید می کند وارد صحنه می شوند بطوریکه امروز کشور در آرامش و امنیت کامل به سر می برد.
بیرانوندی اظهار کرد: فضا در برخی کشورهای همسایه ناامن است و این روند امنیت را باید با تشویق مردم به شرکت در انتخابات تداوم بخشید.

** گردشگری یکی از ظرفیت های اشتغال در لرستان است
نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی اشتغال را از خواسته های اصلی مردم دانست و اظهار کرد: گردشگری در لرستان یکی از مهمترین فرصت شغل آفرینی است.
وی افزود: امسال با عنوان اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال نامگذاری شده است که برای تحقق اشتغال در استان به ویژه در شهرستان خرم آباد باید بتوان ظرفیت های گردشگری آن را معرفی کرد.
بیرانوندی گفت: تاکنون اقداماتی در راستای معرفی جاذبه های گردشگری استان انجام شده اما این اقدامات کافی نبوده است.
وی افزود: طبق گفته مسافران نوروزی اماکن گردشگری و توانمندی های لرستان به خوبی معرفی نشده اند.
نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رسانه ها و اهل قلم باید بیش از پیش ظرفیت های گردشگری استان را معرفی کنند، گفت: امروز محل دیدار نوروزی خود با اصحاب رسانه را بر بام مرتفع ترین اثر تاریخی لرستان انتخاب کرده ام تا از همین نقطه ضمن تبریک سال نو تمام هموطنان و ایرانیان را برای سفر به لرستان دعوت کنم.
وی افزود: قلعه فلک الافلاک یک ایستگاه تاریخی و پیشینه تاریخی ما است.
1920/3022
خبرنگار: مهری دریکوند ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.