به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله زین العابدین قربانی روز پنجشنبه در همایش ائمه جمعه استان گیلان در دهکده ساحلی بندرانزلی اظهار کرد: پرداختن به کارهای فرهنگی از جمله راهکارهای مقابله با انحرافات اجتماعی است و پرداختن به امور فرهنگی باید در اولویت کارهای امامان جمعه باشد.
وی تربیت شده های برخاسته از حوزه های علمیه را به عنوان مهمترین افراد پاسخگوی مشکلات فرهنگی جامعه برشمرد و افزود: نماز جمعه منبر جهانی است و باید خطبه اول آن پرداختن به موضوعات مرتبط با مکتب اسلام باشد.
آیت الله قربانی با تاکید بر لزوم انجام انتقاد ناصحانه از سوی ائمه جمعه تاکید کرد: ما حلال مشکلات نیستیم اما می توانیم انتقادهای خود را به صورت کتبی و شفاهی و به عنوان نصیحت به گوش دولتمردان برسانیم.
نماینده ولی فقیه در گیلان تاکید کرد: یقینا دولت تدبیر و امید مورد تایید رهبری است و ما نیز می توانیم مطالب و انتقادات خود را در اختیار ایشان قرار دهیم .
به گزارش خبرنگار ایرنا همایش ائمه جمعه گیلان با موضوع اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل با حضور ائمه جمعه شهرستان ها ، تعدادی از مدیران کل و همچنین نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی در دهکده ساحلی بندرانزلی برگزار شد.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشاردهنده: کبیری
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.