به گزارش ایرنا هوشنگ بازوند روز چهارشنبه در نشست شورای ائمه جمعه لرستان در دفتر امام جمعه خرم آباد افزود: با آسیب شناسی استان لرستان اولویت نخست ما مسائل اقتصادی و معیشت مردم است.
وی اظهار کرد: برنامه اقتصاد مقاومتی برای سال های 95 و 96 طراحی شده ولی این برنامه، برنامه ای راهبردی و دراز مدت برای کل کشور است.
استاندار لرستان افزود: به دلیل اهمیت برنامه اقتصاد مقاومتی و لزوم گنجاندن آن در برنامه ششم، این برنامه یک سال به تعویق افتاده است.
به گفته وی اقتصاد مقاومتی باید به درون خانه های مردم وارد شود و همه جامعه نسبت به این برنامه احساس تکلیف کنند.
وی گفت: ائمه جمعه استان لرستان در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل نقش قابل توجهی در راستای فرهنگ سازی و تبین سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب داشته اند.
استاندار لرستان، نماینده ولی فقیه در این استان را پرچمدار وحدت و انسجام دانست و افزود: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام عمل باید فعالیت های انجام شده به مردم گزارش شود که ائمه جمعه در راستای انعکاس خدمات نظام حمایت های قابل توجهی داشتند.
بازوند با اشاره به احیای طرح های راکد استان لرستان در دولت تدبیر و امید گفت: سالیانه باید 45 هزار میلیارد ریال در لرستان سرمایه گذاری شود که با منابع دولتی امکان پذیر نیست لذا حضور بخش خصوصی ضروری است.
وی افزود: موانع سخت افزاری و نرم افزاری برای سرمایه گذاری بخش خصوصی باید برداشته شوند.
به گفته وی بیش از چهار هزار و 120 میلیارد ریال برای احیای واحدهای صنعتی راکد در لرستان تسهیلات پرداخته شده است.
استاندار لرستان افزود: دیروز کنسرسیوم شرکت پارسیلون برگزار شد و به زودی مشکل این واحد تولیدی به صورت ریشه ای برطرف می شود.

** نامزدهای انتخابات مجلس شوراهای اسلامی وعده های معقول به مردم بدهند
استاندار لرستان با اشاره به برگزاری انتخابات ملی ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی شهر و روستاها گفت: نامزدها نباید با وعده های غیر معقول مطالبات مردم را به صورت کاذب بالا ببرند.
وی تاکید کرد: این افراد باید پاسخگوی نظام و مردم باشند و به اندازه حدو حدود و چارچوب به مردم وعده بدهند.
بازوند مشارکت حداکثری در انتخابات را یک فرصت و از سرمایه های نظام برشمرد.
3022
خبرنگار: مریم نریمانی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.