به گزارش خبرنگار ایرنا هوشنگ بازوند روز پنجشنبه در کارگروه ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی در سالن جلسات استانداری لرستان افزود: برخورد طبیبانه و در عین حال سختگیرانه پلیس با رانندگان متخلف در ایام نوروز مورد انتظار است.
وی با تاکید بر اینکه خودروهای متخلف تا اطلاع ثانوی در پارکینگ ها متوقف می شوند، اظهار کرد: برنامه ریزی ها به گونه ای انجام شده است که شاهد کاهش حداقل 10 درصدی تصادفات نسبت به سال گذشته باشیم.
بازوند محور شمال به جنوب را رکورد دار بیشترین تردد و سوانح بین جاده ای لرستان عنوان کرد و افزود: عملکرد دستگاه های عضو کارگروه کاهش تصادفات و ستاد سفرهای نوروزی روزانه کنترل می شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: درحالیکه 2 درصد تردد وسایل نقلیه در ایام نوروز سال گذشته به محورهای ارتباطی لرستان اختصاص داشته حدود چهار درصد تلفات جاده ای کشور سهم لرستان بوده است.
علی زندی فر بیان کرد: اوج تردد وسایل نقلیه ایام نوروز مربوط به سه مقطع 24 اسفند 94 تا 2 فروردین 95 و سه تا 6 فرودین و 9 تا 11 فروردین سال 95 بوده است.
وی ادامه داد: طبق آمار دستگاه تردد شمار بیش از 59 درصد تردد در ایام نوروز سال گذشته مربوط به محور شمال - جنوب است.
به گفته زندی فر سال گذشته 28 نفر فوتی ناشی از تصادفات درمحورهای استان به ثبت رسیده است که نسبت به سال قبل با 22 فوتی از رشد قابل ملاحظه ای برخوردار بوده است.
3210/7274/3022
خبرنگار :محمد یاراحمدی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.