به گزارش ایرنا، علیار راستگو روز سه‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان مرند با اشاره به روند مناسب اعطای تسهیلات با بهره بانکی کم در شهرستان، اظهارکرد: با بررسی مشکلات و رفع موانع تولید واحدهای تولیدی، بیش از 15 کارگاه بزرگ و کوچک نیمه فعال و راکد شهرستان به صورت کامل فعال شده اند.
وی در زمینه طرح های در حال اجرا در شهرستان مرند گفت: در 6 ماه سال جاری در حوزه بهداشت و درمان 17 طرح درمانی با اعتباری بیش از 120 میلیارد ریال اجرایی شده که تمامی آن ها تا هفته دولت سال آینده بهره برداری می شود.
راستگو اضافه کرد: در سال جاری با توجه به اعلام دولت مبنی بر شروع نکردن طرح های عمرانی، این شهرستان توانسته است مجوز طرح توسعه تصفیه خانه شهری را اخذ کند و این طرح در سال آینده عملیاتی خواهد شد.
فرماندار مرند با اشاره به برگزاری انتخابات به صورت آزمایشی برای اولین بار در شهر بناب مرند، گفت: با انجام این انتخابات، آمادگی خود را نسبت به برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی نشان دادیم.
راستگو ادامه داد: استفاده مسوولان از بیت المال جهت حمایت از نامزدهای انتخابات خلاف قانون است و بدون هیچ گذشتی با آنان برخورد خواهد شد.
سند تدبیر و توسعه هر یک از شهرستان های آذربایجان شرقی با رویکرد اقتصاد مقاومتی و بر اساس هسته های کلیدی تهیه شده است.
تامین منابع آب مورد نیاز شهرستان از رودخانه ارس، تاسیس منطقه ویژه اقتصادی با رویکرد حمل و نقل و صادرات، اکتشاف و فراوری مواد معدنی، توسعه گردشگری، اصلاح الگوی کشت و صنایع تبدیلی، مدیریت پسماند و پساب و احداث شهرک صنایع دانش‌بنیان هسته‌های کلیدی توسعه شهرستان مرند هستند.
خبرنگار: پرویز انصاری** انتشار:محمد رستگار
3071/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.