داریوش باقرجوان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در این طرح روزها و مسیرهای دارای بیشترین تقاضای سفر و برنامه ریزی برای تامین ناوگان این مسیرها، پیگیری و نظارت مستمر بر پیش فروش بلیت و هماهنگی با مراکز آموزشی و نظامی در خصوص تعیین زمان پیش فروش بلیت انجام شده است.
وی اظهار کرد: در این راستا پیش فروش بلیت های حمل و نقل جاده ای نوروزی از اوایل اسفند به صورت اینترنتی و حضوری انجام می شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی یادآوری کرد: برنامه ریزی برای بهره برداری از حداکثر ظرفیت و توان ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر، هماهنگی با تشکل های صنفی حمل و نقل مسافر به منظور تامین ناوگان کشیک و ارسال آن به محل مورد نظر و ممنوع کردن ارائه سرویس دربستی در برخی از ایام از دیگر برنامه های این طرح است.
باقرجوان، نظارت بر عملکرد مدیران فنی شرکت ها در اعمال جدیت در خصوص کنترل اجزای فنی ناوگان، کنترل ساعت های کار مجاز رانندگان مسافری، هماهنگی با اورژانس و هلال احمر برای آماده سازی و ارایه خدمات در پایگاه های امداد و نجات جاده ای، ممنوعیت حمل محموله های ترافیکی در جاده ها و اعمال مدیریت سرعت با استفاده از دوربین های کنترل سرعت سنج ثابت و دستی را از دیگر برنامه های این طرح اعلام کرد.
وی گفت: در این ایام 28 باب مجتمع خدماتی - رفاهی بین راهی در محورهای مختلف استان با فراهم کردن شرایط و امکانات مناسب آماده خدمات رسانی به مسافران است.
باقرجوان بر آماده سازی و تجهیز راهدارخانه های استان و خط کشی، پاک سازی تابلوهای جاده ای، لکه گیری راه ها و تسطیح حریم جاده ها را از دیگر اقدام های انجام شده در این طرح اعلام کرد.
آذربایجان شرقی با حدود 3 میلیون و 800 هزار نفر جمعیت دارای 14 هزار و 761 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی و 2 هزار و 758 روستاست.
خبرنگار: پرویز بابائی** انتشار دهنده: محمد عزیزی راد
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.