به گزارش خبرنگار ایرنا امیر محمد امیری روز پنجشنبه در همایش بزرگداشت روز مهندس در سالن بانک صادرات خرم آباد افزود: هنوز در استان لرستان موفق به اجرای طرح مجریان ذی صلاح نشده ایم.
وی اظهار کرد: پارسال 900 هزار تا یک میلیون مترمکعب نظام مهندسی ساختمان در لرستان صورت گرفت درحالیکه این رقم در استان قزوین 600 هزار مترمکعب بود.
وی صدور خدمات مهندسی را یکی از جنبه های بهبود فضای کسب و کار دانست و افزود: محقق شدن قضیه صدور خدمات مهندسی، فقط در حیطه نظام مهندسی نیست و تلاش مجموعه استان را می طلبد.
رئیس نظام مهندسی ساختمان لرستان وجود تحریم ها و همچنین افزایش تورم و رکود را عامل اصلی کاهش فضای کسب و کار در بین نیروهای جوان استان دانست و اظهار امیدواری کرد با تدابیر اندیشیده شده به زودی بخشی از این مشکلات در استان حل شوند.
وی به وجود 9 هزار عضو در سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان اشاره کرد و گفت: در همه جوامع، نیروی انسانی سرمایه و عامل توسعه اقتصادی می شوند.
رئیس سازمان بسیج مهندسان لرستان نیز در این همایش به توان بالای بومی مهندسان لرستانی در اجرای طرح ها اشاره و اظهار کرد: هرچه از این توان بومی در استان استفاده شود از آمار بیکاری جامعه کاسته خواهد شد.
احسان کرم رضا پور تنها راه تحقق اقتصاد مقاومتی را تکیه بر توان مهندسان داخلی عنوان کرد.
7264/3022
خبرنگار: بهزاد سلاح ورزی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.