به گزارش ایرنا، فریدون همتی عصر چهارشنبه در دوازهمین نشست کارگروه اشتغال استان قزوین افزود: براساس مصوبه کارگروه اشتغال،تمامی شاغلان جدید استان با برنامه ریزی های به عمل آمده 11اردیبهشت ماه سال آینده به مناسبت روز کارگر در یکی از ورزشگاه های قزوین گردهم خواهند آمد.
وی در ادامه گفت: در حالی به پایان سال اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل نزدیک می شویم که همه سال های ما باید براساس اقدام و عمل باشد و بدون شک هر کار و فعالیتی که در نقاط مختلف کشور برای مردم صورت می گیرد، مورد رضایت خاطر مقام معظم رهبری و دولتمردان خواهد بود.
همتی یادآور شد: انتظار مقام معظم رهبری و دولت همواره توجه به توقع و انتظارهای مردم میهن اسلامی بوده و هست و در این راستا تمامی مدیران دستگاه های اجرایی باید پاسخگوی وظایف محول شده باشند.
وی در ادامه با بیان اینکه اطلاع از خدمات صورت گرفته به جامعه از سوی دولت حق مردم است، گفت: تمامی دستگاه های اجرایی استان از پانزدهم اسفند ماه جاری تا پایان فروردین ماه سال آینده موظفند با جدول زمان بندی شده از سوی استانداری، عملکرد اجرایی خود را در سال های 92 تا 95 در قالب نشست های خبری از طریق رسانه های جمعی و گروهی در اختیار مردم بگذارند.
همتی در پایان این نشست از سازمان مدیریت و برنامه ریزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تامین اجتماعی استان خواست تا برنامه جامع و مدونی را در خصوص فرآیند ثبت نام افراد جویای کار در استان تهیه و تنظیم کنند.
8054/ 3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشاردهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.