به گزارش ایرنا، مسعود بابایی عصر چهارشنبه در دوازهمین نشست کارگروه اشتغال قزوین از افزایش جویندگان کار در استان خبر داد و افزود: با توجه به میزان تقاضاهای جدید کار و نیز ورود برخی مشاغل جدید مانند فارغ التحصیلان به بازار کار، تعداد جویندگان شغل استان قزوین در حاضر 19 هزار و 146 نفر است که این آمار در سال گذشته 14 هزار و 74 نفر بوده است.
وی به آمار شغل های ایجاد شده در استان ظرف سال جاری نیز اشاره کرد و کفت: شغل های ثبت شده استان در سامانه ملی رصد به عنوان مرکز رسمی ثبت اطلاعات اشتغال های جدید، 18 هزار و 918 فقره بوده است.
بابایی در ادامه تعداد کل بیمه شدگان تامین اجتماعی استان را 230 هزار و 687 مورد خواند و یادآور شد: از این میان تعداد بیمه شدگان اجباری استان نیز تا پایان دی ماه امسال 156 هزار و 977 مورد بوده است.
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان قزوین ادامه داد: در خصوص راستی آزمایی اشتتغال های ایجاد شده و ثبت شده در سامانه رصد نیز تاکنون یک هزار و 108 بازدید به عمل آمده است که از این تعداد نیز یک هزار و 59 نفر مورد تایید قرار گرفته اند.
بابایی در پایان افزود:از هفت مصوبه کارگروه قبلی اشتغال استان 2 مصوبه به انجام رسیده و پنج مورد دیگر نیز در دست اقدام قرار دارد.
8054/ 3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشاردهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.