محمد حیدری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این بیمارستان از امروز 26 دی ماه تا پنجشنبه 30 دی ماه به مدت پنج روز در روستای محمد صالحی پذیرای بیماران خواهد بود.
وی بیان کرد: ساکنان این روستا و مناطق همجوار در صورت نیاز به خدمات این بیمارستان می توانند در نوبت صبح از ساعت 7:30 تا 13 به این بیمارستان صحرایی مراجعه کنند.
حیدری ادامه داد: روزانه سه تا چهار پزشک عمومی همراه با 10 پزشک متخصص خدمات خود را به مراجعان عرضه می دارند.
وی گفت: بخش های دایر شده در قالب این بیمارستان صحرایی شامل سونوگرافی، آزمایشگاه، تزریقات، رادیولوژی، داروخانه است که در قالب خدمات کلینکی و پاراکلینیکی به بیماران عرضه می شود.
جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر گفت: بیماران در صورتی که نتوانند در این بیمارستان خدمات درمانی مورد نیاز خود را دریافت کنند به بیمارستان گناوه یا بیمارستان های مرکز استان ارجاع داده خواهند.
حیدری یادآور شد: دومین بیمارستان صحرایی جامعه پزشکی استان بوشهر تا پایان سال جاری در یکی از روستای شهرستان دشتستان برپا خواهد شد.
وی یادآور شد: در راه اندازی این بیمارستان دستگا ههای فراوانی از جمله دانشگاه علوم پزشکی، بیمارستان های نیروهای مسلح، تامین اجتماعی، کمیته امداد، دهیاری روستا، فرماندار و بخشدار این منطقه همراهی دارند.
7212/6043** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.