رضا رجبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه هم اکنون کمیته امداد این شهرستان از پنج هزار و 293 مددجو صحنه ای حمایت می کند، گفت: نزدیک به دو هزار نفر از مددجویان شهری تحت حمایت کمیته امداد از کارت درمانی این نهاد بهره مند می شوند.
وی یادآور شد: مابقی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد صحنه دارای سایر بیمه های درمانی از قبیل بیمه سلامت ، روستایی، تامین اجتماعی و.. هستند.
وی با یادآوری اینکه از ابتدای سال 95 تاکنون بیش از چهار میلیارد و 701 میلیون ریال کمک هزینه درمانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد صحنه پرداخت شده، افزود: تعرفه درمانی مددجویان دارای کارت درمانی کمیته امداد براساس تعرفه این نهاد پرداخت می شود.
مدیر کمیته امداد صحنه با اشاره به اینکه کمیته امداد بر پایه نظام پیشرفته طرح پزشک خانواده و سیستم ارجاع نهادینه شده، اظهار کرد: در این نظام درمانی هر خانوار مددجو دارای یک پزشک خانواده عمومی است که در صورت نیاز به خدمات پزشکان متخصص و فوق تخصص به این پزشکان ارجاع داده می شوند.
رجبی تاکید کرد: هم اکنون تمامی مددجویان دارای کارت درمانی شهری تحت حمایت این نهاد در شهرستان صحنه به پزشکان خانواده معرفی شده اند.
وی همچنین به هم افزایی این نهاد با برخی از مراکز درمانی برای رفاه حال بیماران تحت حمایت و بهره مندی آنان از خدمات این مراکز، تصریح کرد: هشت پزشک خانواده، متخصص و مراکز درمانی شامل بیمارستان، داروخانه، آزمایشگاه در شهرستان صحنه با کمیته امداد قرار داد همکاری و تعامل دارند.
شهرستان صحنه با جمعیتی افزون بر 79 هزار نفر در 55 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.
8066/7447 خبرنگار:مجید رحمتی ** انتشار دهنده:علی مولوی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.