فرماندار الیگودرز گفت: بارش سنگین برف از شب گذشته(چهارشنبه) تاکنون موجب بسته شدن راه ارتباطی ۳۷۲ روستا با مرکز این شهرستان شده است.

فرماندار الیگودرز گفت: بارش سنگین برف از شب گذشته(چهارشنبه) تاکنون در این شهرستان ادامه دارد و موجب بسته شدن راه ارتباطی ۳۷۲ روستا با مرکز این شهرستان شده است.

به گزارش جماران، ماشاالله نعمتی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ریزش برف در الیگودرز باعث قطع راههای روستایی این شهرستان شده است به طوری که اکنون در بخش ززوماهرو، گردنه گله بادوش به کیگوران، گردنه شاهرود مسیر پیرامام به گلی چاس بسته است.

وی افزود: با مسدود شدن گردنه گله بادوش راه ارتباطی ۱۴۷ روستا با مرکز شهرستان و  گردنه شاهرود مسیر پیرامام به گلی چاس راه روستایی ۲۰ روستا با مرکز بخش مسدود است.

وی ادامه داد: همچنین با مسدود شدن گردنه آبشار در بخش ذلقی راه ارتباطی ۱۰۲ روستا این بخش با مرکز شهرستان  و گردنه چال شیر مسیر امامزاده راه روستایی ۵۰ روستا با مرکز بخش بسته شده و در حال حاضر برق و سیستم مخابراتی این بخش بر اثر ریزش برف قطع شده است .

نعمتی با بیان اینکه در بخش بربرود شرقی نیز گردنه فرسش مسدود شده افزود: راه روستایی ۳۳ روستا در این بخش نیز با مرکز شهرستان قطع شده است.

به گفته وی در بخش بربرود غربی نیز راه روستایی۵۵ روستا با مرکز شهرستان مسدود است.

فرماندار الیگودرز گفت: باوجود انسداد راههای روستایی، راههای اصلی شهرستان توسط عوامل راهداری در حال بازگشایی است و تلاش عوامل راهداری با چندین گروه مختلف برای بازگشایی گردنه ها و محورهای روستایی ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.