فرماندار دلفان امروز(دوشنبه 6 مرداد ماه) اعلام کرد: آمار مبتلایان به کرونا و فوت ناشی از آن در این شهرستان روند صعودی دارد.

فرماندار دلفان گفت :آمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ و فوت ناشی ‌از آن در این شهرستان روند صعودی دارد.

به گزارش جماران، حشمت بهمنی  روز دوشنبه افزود: روند رو به افزایش ابتلای شهروندان دلفانی به ویروس کرونا در این شهرستان سبب تکمیل ظرفیت تنها بیمارستان شهر شده است.

وی اظهار داشت: متاسفانه در موج دوم شیوع ویروس کرونا ، سرعت انتقال این بیماری بسیار افزایش یافته  و آمار مرگ و میر در این شهرستان نگران کننده شده است.

فرماندار دلفان گفت : انتظار می رود واحدهای تجاری شلوغ و پر ازدحام علیرغم مشکلات اقتصادی موجود همکاری لازم را داشته باشند و پروتکل های بهداشتی وفاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش  رعایت کنند تا در کاهش تعداد افراد مبتلا نقش تاثیر گذار داشته باشند. 

وی  با اشاره  به شرایط بحرانی و افزایش نگران کننده کرونا در این شهرستان افزود: مردم فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی  را رعایت کنند و مدیران ادارات نیز بر  رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک توسط پرسنل و مراجعه کنندگان همکاری کرده و از افرادی که ماسک ندارند را به ادارات جلوگیری کنند.

بهمنی تاکید کرد: مهمترین عامل افزایش مبتلایان به کرونا برگزاری مراسم های عروسی و ختم  می باشد که از مردم می خواهیم از برگزاری هرگونه مراسم های موجب تجمع مردم می شوند ، اجتناب کنند.

رییس ستاد مقابله با کرونا دلفان با بیان اینکه ۳۲۸ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی و دستورالعمل های پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در این شهرستان پلمب شدند، اظهار داشت : گروه های مشترک اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان روزانه بازرسی های متعددی از واحدهای صنفی به صورت محسوس و نامحسوس انجام می دهند.

بهمنی تاکید کرد: اطلاع رسانی های لازم در خصوص رعایت  پروتکل های بهداشتی ، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش  به کلیه واحدهای تجاری و صنعتی  ابلاغ شده و  هرگونه کوتاهی  تخلف بدون اغماضی با پلمپ همراه خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.