فرماندار ازنا امروز(یکشنبه 29 تیرماه) اعلام کرد: وضعیت این شهرستان در بحث کرونا همچنان قرمز است.

فرماندار ازنا گفت: متاسفانه وضعیت این شهرستان در بحث کرونا همچنان قرمز است.

به گزارش جماران، محمد محمدی‌نژاد اظهار کرد: شاهد افزایش مبتلایان به کرونا در شهرستان ازنا هستیم و آمار فوتی‌ها نیز بیشتر شده است.

وی ادامه داد: این شرایط باعث شده همچنان در وضعیت قرمز کرونا باشیم و چون بیشتر مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکردند، افرادی که در معرض خطر بودند، آسیب دیدند.

محمدی‌نژاد با ابیان اینکه برگزاری مراسم ترحیم و عروسی نقش پر رنگی در افزایش مبتلایان داشته است، تصریح کرد: هر کاری می‌کردیم برخی مردم مراسم را می‌گرفتند اما الان با مصوبات ستاد استانی، شرایط بهتر شده و مردم دیگر مراسم ترحیم و عروسی برگزار نمی‌کنند.

فرماندار ازنا اضافه کرد: استفاده از ماسک نیز کم شده بود اما الان بیش از ۸۰ درصد ازنایی‌ها ماسک می‌زنند و در ادارات و بانک‌ها به افراد فاقد ماسک خدماتی ارائه نمی‌شود.

وی افزود: به تازگی در سطح شهر نیز به ندرت می‌بینیم کسی بدون ماسک باشد؛ خوشبختانه در حال حاضر اکثر مردم مسائل بهداشتی را رعایت می‌کنند.

محمدی‌نژاد یادآور شد: برخی اهالی شهرستان ازنا در خوزستان نیز ملک دارند و رفت و آمد به شهرهای این استان در افرایش مبتلایان نقش داشت.

فرماندار ازنا تاکید کرد: روزانه نظارت مستمر در بازار و صنوف مختلف انجام می‌شود و با کاسبانی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، مطالبق قانون برخورد می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.