مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان امروز(یکشنبه 15 تیرماه) اعلام کرد: تا اطلاع ثانونی برگزاری هرگونه مراسم و تجمع در این استان ممنوع است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: براساس مصوبه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا محدودیت‌هایی در لرستان اعمال می‌شود که از جمله آن ممنوعیت برگزاری هر گونه مراسم و تجمع تا اطلاع ثانوی است.

به گزارش جماران، احمد حسین فتایی روز یکشنبه  به رسانه ها اعلام کرد: بر اساس مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا برگزاری هرگونه تجمع رسمی و غیر رسمی شامل مراسمات ترحیم، ختم, عروسی  از ۱۵ تیرماه جاری به مدت ۱۰ روز در سطح استان ممنوع بوده و با برگزار کنندگان برخورد قضایی صورت خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: کارکنان و مراجعه کنندگان به دستگاه های اجرایی استان ملزم به استفاده از ماسک هستند و از ورود ارباب رجوع و کارمند بدون استفاده از ماسک به دستگاه های اجرایی جلوگیری گردد.

فتایی افزود: مدیران کل دستگاه های اجرایی زمینه بهره مندی کارکنان دارای بیماری زمینه ای، بانوان باردار و دارای کودک شیرخوار از مرخصی استحقاقی را فراهم آورند.

وی عنوان کرد: فعالیت تمامی رستورانها، تالارهای پذیرایی و عروسی، کافی شاپ ها و قهوه خانه ها در سطح استان به مدت ۱۰ روز ممنوع بوده و نیروی انتظامی با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اصناف نظارت لازم را در این خصوص بعمل آورند.

فتایی اظهار داشت: استفاده از ماسک در تمامی اماکن سرپوشیده از جمله پاساژها، مجتمع تجاری الزامی بوده و صاحبان این اماکن ملزم به اجرای آن می باشندو سازمان صمت و اصناف استان نظارت لازم را در این خصوص بعمل آورند.

وی ادامه داد: بر این اساس ملاقات های عمومی مدیران دستگاه های اجرایی از ۱۵ تیرماه به مدت ۱۰ روز لغو و از روش های جایگزین غیر حضوری برای انجام این امور استفاده شود.

فتایی گفت: شهرداریهای سطح استان نسبت به ضد عفونی کردن روزانه سرویس ناوگان شهری ( اتوبوس و تاکسی ) اقدام نموده و رانندگان این وسایط نقلیه را به استفاده از ماسک الزام نمایند.

وی افزود: در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا مصوب شد کتابخانه های عمومی استان از تاریخ ۱۵ تیر به مدت ۱۰ روز تعطیل شود و  مدیران کل دستگاه های اجرایی از برگزاری مراسمات مشمول تجمع در ادارات و نهادها جلوگیری نمایند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.