مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان اعلام کرد: 700 میلیارد تومان وام جبران خسارت کرونا در این استان پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای واحدهای اقتصادی متضرر از کرونا تصویب شد که این رقم به استان ابلاغ و روند معرفی متقاضیان به بانک آغاز شده است.

به گزارش جماران، علی آشتاب با اعلام خبر پرداخت 700 میلیارد تومان وام جبران خسارت کرونا در لرستان، گفت: اعتبارات این بخش شناور است و در صورت استقبال متقاضیان می توان مبالغ بیشتری برای استان جذب کرد.

وی اظهار داشت: این رقم به منظور جبران خسارت ناشی از ویروس کرونا به واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی استان توسط ۱۶ بانک عامل در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

وی تاکید کرد: شرط اصلی برای دریافت این تسهیلات، ثبت نام واحدها در سامانه " کارا" است چراکه در غیر اینصورت نمی توان از این خدمت بهره مند شد و متقاضیان باید از طریق دستگاههای مرتبط با کارگاه خسارت دیده به بانک معرفی شوند.

آشتاب تصریح کرد: دستگاه های اجرایی عضو کارگروه اشتغال استان در خصوص اطلاع رسانی و رفع مشکلات متقاضیان دریافت این تسهیلات به نحوی اقدام کنند که همه مشمولین از آن بهره مند شوند.

وی افزود: نرخ سود تسهیلات اعطایی به متقاضیان ۱۲ درصد و بازه زمانی بازپرداخت آن ۲۴ ماهه می باشد که بسته به شرایط از ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومان  وام به هر بنگاه اقتصادی پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.