مدیرعامل سازمان آرامستان شهرداری تبریز اعلام کرد: برگزاری هرگونه مراسم در آرامستان های تبریز ممنوع ‌شد.

مدیرعامل سازمان آرامستان شهرداری تبریز گفت: با توجه به شیوع مجدد کرونا و تاکید نهادهای مسوول بر ممنوعیت تجمعات، برگزاری هرگونه مراسم در آرامستان های تبریز ممنوع ‌شد.

به گزارش جماران، فرخ جلالی، روز دوشنبه در حاشیه بازدید از نحوه اجرای تمهیدات اتخاذ شده در وادی رحمت گفت: در پی شیوع مجدد ویروس کرونا و افزایش متوفیان کرونایی، محدودیت‌های حضور در وادی رحمت این شهر دوباره برقرار شد.

وی اظهار داشت: بر این اساس، ضمن ممنوعیت برگزاری مراسم ترحیم و یادمان، حضور در آیین تشییع و تدفین اموات نیز فقط برای جمع محدودی از بستگان درجه یک امکانپذیر خواهد بود.

مدیرعامل سازمان آرامستان شهرداری تبریز، شرط حضور محدود بستگان درجه یک در نماز میت، تشییع و تدفین را استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی عنوان کرد و گفت: عوامل حراست و ماموران پلیس از حضور افرادی که هشدارهای بهداشتی را رعایت نکرده و جان دیگر شهروندان را به خطر اندازند، ممانعت خواهند کرد.

جلالی، ادامه داد: ممنوعیت حضور بستگان در تشییع و تدفین اموات کرونایی مانند گذشته برقرار بوده و روند تشییع و تدفین آنان با رعایت پروتکل های ویژه انجام می شود.

وی با هشدار نسبت به افزایش مجدد آمار متوفیان کرونایی، یادآوری کرد: آرامستان های سطح شهر به دلیل ایجاد ازدحام و احتمال عدم رعایت فاصله اجتماعی، از مناطق مستعد شیوع کرونا بوده بنابراین ضروری است شهروندان تا اطلاع ثانوی از حضور در این اماکن خودداری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.