اسد عبداللهی روز چهارشنبه در کارگروه آرد و نان استان افزود: تخلفات این حوزه باید با برخورد جدی متوقف شود تا مردم در این میان متضرر نشوند.

وی با اشاره به مشکلات ناشی از شیوع کرونا برای اقشار کم درآمد اظهار داشت: با توجه به همزمانی این وضعیت با ماه مبارک رمضان، موضوع افزایش قیمت نان در آینده با طرح و بررسی کارشناسی شده به گونه ای باشد که تصمیم نهایی بر اساس وضعیت قیمت این فرآورده با استان های همجوار باشد تا اقتصاد مردم دچار مشکل نشود.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت نکات بهداشتی در تهیه و پخت نان افزود: دستگاه های مرتبط باید با اعمال نظارت بیشتر بر فرآیند تهیه و توزیع نان، گران فروشی، کم فروشی و کیفیت این محصول اهتمام بیشتری داشته باشند تا  از بروز تخلفات جلوگیری شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان تصریح کرد: استانداردهای حوزه آرد و نان استان رعایت و ترتیبی اتخاذ شود تا آرد مورد نیاز و سهمیه ای دریافت کنندگان روستایی و عشایری با نظارت دقیق توزیع شود.

در این جلسه افزایش قیمت نان مطابق با رویه سایر استان ها، فروش و قیمت گذاری نان لواش به صورت کیلویی، مشکلات و موانع موجود در خصوص توزیع آرد روستایی و ایجاد دفاتر توزیع در شهرستان ها بررسی شد.

حدود ۲ هزار واحد نانوایی در لرستان فعال است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.