احسان سربندی روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: نساجی بروجرد به عنوان بزرگترین واحد تولیدی صنایع نساجی کشور با توجه به فرسودگی دستگاههای خط تولید و عدم اجرای طرح نوسازی و توسعه پس از جدایی موسس شرکت آقای مهندس کرکی، طی سالهای 79 تا 89 متاسفانه هیچگونه تغییری را در خود ندید و افت بهره وری و کیفیت باعث تزلزل فروش و 2 بار تعدیل نیروی انسانی گردید. 
وی اظهار داشت: با واگذاری شرکت از اواخر سال 89 به بخش خصوصی با بررسیهای صورت گرفته ضرورت نوسازی و توسعه برای بقا شرکت، حفظ و افزایش اشتغال و بهره وری و افزایش تنوع و کیفیت محصولات در برنامه کاری هیات مدیره قرار گرفت.
مدیر نساجی بروجرد گفت: طی سالهای گذشته با نوسازی بخشی از گلوگاه های موجود، خون تازه ای در رگهای این مجموعه پرافتخار بروجرد به عنوان برند ملی کشور که همواره مایه غرور و افتخار بوده، دمیده شد.
سربندی افزود: با توجه به پتانسیل های قابل توجه این مجموعه از نظر زیرساختها، سهام داران و نیروی انسانی کارآمد، امروز نساجی بروجرد مسیر نوسازی و توسعه را در پیش گرفته که شایسته تقدیر و استمرار حمایتهای همه جانبه است.
وی بیان کرد: طبیعتا با توجه به تحریمهای ظالمانه، طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و محوریت قراردادن تولید در سه سال گذشته، حضور و جهاد در این عرصه و رونق بخشیدن به تولید کالای ایرانی با کیفیت و جهش در تولیدات داخلی،  همین مسیری است که این مجموعه در حال پیمودن بوده و بصورت عملی با افزایش حدود 60 درصدی در تولید و تنوع و بهبود کیفیت و اجرای طرحهای نوسازی و توسعه ای هدفمند در برنامه کاری خود قرار داده است.
وی اظهار داشت: قطعا در این راه بزرگ مشکلاتی همواره بروز خواهد کرد که بطور حتم خانواده بزرگ و منسجم نساجی بروجرد با یاری خداوند متعال این توانمندی را دارد که با تعامل و همدلی، کلیه موانع را در سایه حمایت بی شائبه مدیران استان و شهرستان پشت سر گذاشته و بر افتخارات خود بیفزاید.
مدیر داخلی نساجی بروجرد گفت: پیرو جلسه اخیر هیات مدیره با مدیران و شورای اسلامی کار با بررسی و بیان مشکلات اخیر ناشی از بیماری کرونا و راهکارهای برون رفت از این چالش در این برهه حساس که اتخاذ استراتژی های افزایش فروش و راه اندازی دائمی و پیوسته خط تولید و بهربرداری سریعتر از ماشین آلات طرح توسعه برای برگشت سرمایه اهمیت بالایی دارند.

سربندی افزود: به یاری خدواند و طبق تصمیم هیات مدیره نساجی و مدیرعامل خط تولید کارخانجات نساجی بروجرد از هفته آینده استارت خواهد خورد.

نساجی بروجرد یکی از بزرگترین کارخانجات نساجی کشور است که سالانه بیش از 18 میلیون متر پارچه خام و تکمیل و 5500تن نخ تولید می کند.

نساجی بروجرد دارای 950 نفر کارگر می باشد که در سه شیفت کاری صبح، عصر و شب فعالیت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.