حمید آزادبخت روز شنبه در گفت وگو با خبرنـگار ایرنا با اشاره به بیکاری حدود ۹۰۰ کارگر نساجی بروجرد اظهار داشت: همه اقدامات برای فعالیت دوباره این واحد صنعتی و بازگشت به کار کارگران این واحد صنعتی به کار گرفته خواهد شد.

وی افزود: با توجه به تعطیلی کارخانه نساجی بروجرد به عنوان یک برند ملی مشکلات این واحد از سوی مسوولان ییگیری میشود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد بیان کرد: حال که واحد مذبور مجدد به مشکل برخورد نموده پیگیری لازم توسط عباس گودرزی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، و مسوولان سازمان صنعت به عمل آمده و در جلسه ویدئو کنفرانسی با حضور استاندار لرستان، رییس سازمان صمت با معاون اول رییس جمهور جناب آقای جهانگیری، مشکل کارخانجات نساجی مطرح و روند رو به جلو اعتبار ۳۰ میلیاردی این واحد محقق گردد.

آزادبخت اضافه کرد: نساجی بروجرد هم اکنون با ۹۰۰ کارگر سالانه ۲۰ میلیون متر در تولید پارچه خام و تکمیل و نخ فعالیت دارد.

وی  ادامه داد: نساجی بروجرد بی شک قوی ترین برند صنعت نساجی کشور است که با اختلاف زیاد از سایر رقبا، در صدر جدول بهترین های نساجی ایران و یکی از سیستماتیک ترین کارخانجات کشور است.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد یادآور شد: صنایع نساجی بروجرد دارای تشکیلات بزرگ و کامل تولید پارچه از ریسندگی، بافندگی گرفته تا رنگرزی و تکمیل است که از چندین کارخانه مجاور و مرتبط با یکدیگر در زمینی به مساحت بیش از ۴۵ هکتار قرار دارند.
وی گفت: نساجی بروجرد مانند اکثر کارخانجات گاهی دچار بحران های جزیی مثل رکود بازار شده است، اما توانسته این مشکلات را پشت سر گذاشته و تلاش می شود در این برهه نیز با رفع مشکلات  مانند قبل با قدرت از تمام ظرفیت های تولید خود استفاده کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.