سروان محمد باقر رشیدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با هشدار به مسافران و میهمانان نوروزی افزود: هدف از اجرای این طرح حفظ سلامت شهروندان الیگودرزی است و تمام تلاشمان را در راستای کنترل ویروس کرونا انجام میدهیم.
وی ضمن تشکر از تلاش های جامعه پزشکی کشور در مقابله با شیوع بیماری کرونا بیان کرد: از شهروندان عزیز الیگودرز درخواست می‌شود در راستای کمک به قطع زنجیره شیوع این ویروس از هر گونه سفر و تردد بی مورد در سطح معابر جدا خودداری نمایند. 
وی اضافه کرد: امروز با رصد دوربین های نظارتی و مشاهدات عینی در سطح شهر متأسفانه شاهد بودیم وسایل نقلیه غیر بومی و بومی زیادی و حتی تک سرنشین در حال تردد در خیابان های الیگودرز بودند که این کار بسیار خطرناک و نگران کنتده است‌.
سروان رشیدی ادامه داد: در راستای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا شهرستان و شورای تامین و دستورات صادره  قضایی پلیس با قاطعیت و بدون اغماض و بمنظور حفظ سلامتی شهروندان عزیز توصیه می نماید این مسافران محترم با پلاک خودروی پلاک غیر بومی شهرستان الیگودرز را ترک نمایند یا چنانچه در منازل اقوام مهمان هستند از منزل خارج و در سطح معابر تردد نداشته باشند در غیر این صورت برابر قانون و مصوبات ابلاغی پلیس ضمن اعمال قانون اقدامات لازم را بعمل خواهد آورد و در صورت مقاومت و تمرد از دستورات صادره  نسبت به توقیف وسیله نقلیه اقدام خواهد شد .
وی اظهار  داشت: کلیه تخلفات و ترددهای این وسایل نقلیه از طریق سامانه پایش تصویری و دوربین های نظارتی و توسط عوامل انتظامی و پلیس راهور رصد و در شناسنامه تخلفاتی خودرو ثبت خواهد شد.  

رییس پلیس راهور الیگودرز با تقدیر از رسانه ها در راستای فرهنگ سازی گفت: این رسانه ها هستند که در فرهنگ سازی میتوانتد نقش آفرین باشند و انتظار داریم رسانه های موثر لرستان نیز در این راستا  ما را یاری کنتد.
وی تصریح کرد: اگر چه برخی افراد ممکن است در صورت توقف خودروی آنها نگران شوند اما آنچه الان اولویت دارد سلامت کل جامعه هست و طبیعی است  که ما قانون را در این شرایط بحرانی  دقیقتر  و بهتر و سختگیرانه تر اجرا خواهیم کرد .
رشیدی تاکید کرد: در راستای سلامت مردم و آرامش شهروندان الیگودرز با هیچ شخصی تعارف نداریم  و انتظار داریم مردم خوب الیگودرز و مسافران  همچون گذشته همکاری نمایند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.