سید امین قاسمی روز شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در استان تا اطلاع ثانویه برگزاری هر گونه مراسم و تجمع در تالارها و تاسیسات گردشگری استان ممنوع است.
وی با بیان اینکه تراکم جمعیتی بالا در مراسم می تواند آن را به کانون انتقال آلودگی بین مهمانان و کارکنان تبدیل کند، افزود: به منظور حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع و انتقال این ویروس تا اطلاع ثانویه فعالیت تمام تالارها و تاسیسات گردشگری استان تعطیل خواهد بود.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با بیان اینکه از این پس هیچ تالار حق قرارداد برای برگزاری مراسم و تجمعات را ندارد، اضافه کرد: در صورتی که پیش از این اطلاعیه، تالارها و تاسیسات گردشگری استان اقدام به عقد قرارداد برای برگزاری هر گونه مراسم کرده اند باید آن را کنسل و هیچ گونه وجهی از طرف مقابل دریافت نخواهد کرد.

قاسمی با اشاره به اینکه در صورت بروز هر گونه تخلف در این زمینه با صاحبان تاسیات گردشگری برخورد می شود، اظهار داشت: مردم در صورت هر گونه تخلف می توانند موضوع را به معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اطلاع دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.