به گزارش خبرگزاری مهر، سید امین قاسمی از ممنوع شدن برگزاری هر گونه مراسم و تجمع در تالارهای استان خبر داد و اظهار داشت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در استان تا اطلاع ثانویه برگزاری هر گونه مراسم و تجمع در تالارها و تأسیسات گردشگری استان ممنوع است.

وی با بیان اینکه تراکم جمعیتی بالا در مراسم می‌تواند آن را به کانون انتقال آلودگی بین مهمانان و کارکنان تبدیل کند، افزود: به منظور حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع و انتقال این ویروس تا اطلاع ثانویه فعالیت تمام تالارها و تأسیسات گردشگری استان تعطیل خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با بیان اینکه از این پس هیچ تالاری حق انعقاد قرارداد برای برگزاری مراسم و تجمعات را ندارد، بیان کرد: در صورتی که پیش از این اطلاعیه، تالارها و تأسیسات گردشگری استان اقدام به عقد قرارداد برای برگزاری هر گونه مراسم کرده اند باید آن را کنسل و هیچ گونه وجهی از طرف مقابل دریافت نکنند.

قاسمی با اشاره به اینکه در صورت بروز هر گونه تخلف در این زمینه با صاحبان تأسیسات گردشگری برخورد می‌شود، اضافه کرد: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند موضوع را به معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اطلاع دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.