علیرضا خزائلی روز پنجشنبه با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در در سطح کشور و به منظور مقابله و جلوگیری از شیوع آن در سطح استان قزوین،  شیوه نامه سراسری پیشگیری از شیوع کرونا ویروس به مدیران و بهره‌برداران تاسیسات گردشگری ابلاغ شده و بازدید و نظارت بر نحوه فعالیت و ارائه خدمات تاسیسات گردشگری سطح استان با شدت بیشتری انجام می شود.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی ابلاغ شده به این اماکن برخورد جدی با واحد متخلف صورت می گیرد.

وی یادآورشد : در این بازدیدها که توسط نمایندگان این اداره کل و اعضای کمیته نظارت ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین به صورت مستمر انجام می‌شود، مواردی چون ضدعفونی و گندزدایی تمام سطوح به صورت مکرر، ضدعفونی سرویسهای بهداشتی و نمازخانه‌ها، ارائه مواد غذایی بسته‌بندی، رعایت موارد ایمنی و بهداشتی توسط پرسنل و … بررسی می شود.

خزائلی تاکید کرد: مدیران و بهره‌برداران تاسیسات گردشگری موظف هستند تا زمینه آموزش کلیه نیروهای تحت مدیریت خود را فراهم آورده و بر اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی اهتمام کامل داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.