جانشین ستاد هماهنگی خدمات سفر استان قزوین روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: میزبانی شایسته از مسافران نوروزی و خدمات دهی مطلوب و با کیفیت به آنان و همچنین شهروندان استان از مهم ترین دلایل تشدید نظارت بر اماکن و تاسیسات گردشگری به شمار می رود.

علی فرخزاد افزود: بازرسی و نظارت بر تاسیسات گردشگری شامل اماکن اقامتی و پذیرایی اعم از هتل ها، هتل آپارتمان ها، میهمان پذیرها و اقامتگاه های بوم گردی و خانه مسافرها، مجتمع های خدماتی و رفاهی، پایانه های مسافری، جایگاه های عرضه سوخت، نمازخانه ها، سرویس های بهداشتی و رستوران های بین راهی و ... می شود.

وی اظهار داشت: نظارت ها و گشت های بازرسی مشترک از تاسیسات گردشگری با حضور کارشناسان میراث فرهنگی، اداره کل تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، دامپزشکی، دانشگاه علوم پزشکی، شرکت پخش فرآورده های نفتی، راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام خواهد شد.

این مسوول گفت: رعایت بهداشت در رستوران های بین راهی و کنترل کیفیت مواد غذایی عرضه شده در این مراکز و سایر واحدهای تجاری بین راهی، نظارت بر بهداشت سرویس های بهداشتی و نمازخانه ها، کنترل  کنترل نرخنامه ها و جلوگیری از گران فروشی در این بازرسی ها به شدت مورد توجه قرار دارد.

وی اظهار داشت: تذکر شفاهی و کتبی، معرفی متخلفان به مراجع قضایی و پلمب واحدهای متخلف از موارد پیش بینی شده برای پیشگیری از تخلفات و برخورد با متخلفان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.