به گزارش خبرنگار مهر، محمود ثمینی شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اعلام نتایج انتخابات در ۳ حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان، سلسله و دلفان و بروجرد اظهار داشت: در ادامه اعلام منتخبین یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در لرستان، در حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی از مجموع ۱۹۵ هزار و ۶۳ رأی، ۱۸۶ هزار و ۳۳۷ رأی صحیح اخذ شده است.

وی تصریح کرد: مرتضی محمودوند با ۴۳ هزار و ۸۳۴ رأی معادل ۲۳.۵۲ درصد آرا و مهرداد ویسکرمی با ۳۸ هزار و ۷۷ رأی معادل ۲۰.۴۳ درصد آرا از حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی راهی مجلس یازدهم شدند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با بیان اینکه در حوزه انتخابیه دورود و ازنا از مجموع آرای ۸۴ هزار و ۴۱۵ رأی، ۸۰ هزار و ۹۱۰ رأی صحیح اخذ شده است، تصریح کرد: حسین گودرزی با ۲۸ هزار و ۴۳۰ رأی معادل ۳۵.۴ درصد آرا از این حوزه انتخابیه منتخب مردم شد.

ثمینی با اشاره به اینکه در حوزه پلدختر نیز از مجموع آرای ۴۹ هزار و ۸۴۹ رأی، ۴۹ هزار و ۳۰۴ رأی صحیح اخذ شده است، یادآور شد: سید حمیدرضا کاظمی نماینده فعلی پلدختر با کسب ۲۵ هزار و ۶۸۹ رأی معادل ۵۲.۱ درصد آرا مجدداً منتخب مردم شد.

وی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه الیگودرز از مجموع ۶۰ هزار و ۷۴۷ رأی مأخوذه، ۵۹ هزار و ۵۸۷ رأی صحیح داشته ایم، گفت: محمد خدابخشی نماینده فعلی مردم الیگودرز با ۲۹ هزار و ۳۸۱ رأی معادل ۴۹.۳۱ درصد آرا، در این حوزه انتخابیه مجدداً منتخب شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.