روابط عمومی استانداری کرمانشاه روز شنبه به نقل از محمد ابراهیم الهی اعلام کرد: در حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی از تعداد ۴۳ هزار و ۷۷۷ رای صحیح ماخوذه، آقای «سیدجواد حسینی کیا» با کسب ۱۰ هزار و ۹۳۵ رای حائز اکثریت آرا شد و به عنوان منتخب مردم در این حوزه انتخابی به مجلس راه یافت.
وی عنوان کرد: در حوزه پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر از تعداد ۶۷ هزار و ۷۱۲ رای صحیح ماخوذه، آقای «آرش زره تن لهونی» ۳۰ هزار و ۶۱۶  رای را به خود اختصاص داد و به عنوان منتخب مردم در این حوزه به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کرد.
رییس ستاد انتخابات کرمانشاه ادامه داد: در حوزه اسلام آبادغرب و دالاهو از از تعداد ۸۳ هزار و۹۵۴ رای صحیح ماخوذه، آقایان «مجتبی بخشی پور» با کسب ۱۴ هزار و ۳۴۹ رای و «نادر نادری» با کسب ۱۳ هزار و ۱۲۷ رای، به مرحله دوم انتخابات راه یافته و با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
الهی تبار اظهارداشت: در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب؛ از مجموع ۸۲ هزار و ۹۸۷ رای ماخوذه، آقای «شهریار حیدری» با کسب ۲۷ هزار و ۸۰۱ رای، به عنوان منتخب مردم در این حوزه انتخابیه به مجلس شورای اسلامی راه یافت.
 رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: آخرین آمار سایر حوزه‌ها پس از تایید و ثبت در سامانه جامع انتخابات کشور و تایید هیات نظارت مرکزی در ساعات آینده به اطلاع مردم استان کرمانشاه خواهد رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.