به گزارش خبرنگار مهر، محمود ثمینی عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار کسب شده از سامانه جامع انتخابات در سه حوزه انتخابیه لرستان اظهار داشت: در حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان از تعداد آرای مأخوذه ۱۱۳ هزار و ۲۷۹ رأی، تعداد ۱۱۲ هزار و ۲۱۴ رأی صحیح اخذ شده است.

وی تصریح کرد: محمدرضا مبلغی با ۶۲ هزار و ۵۵ رأی حائز اکثریت آرا در حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان شده است.

رئیس ستاد انتخابات لرستان خاطرنشان کرد: محمدرضا مبلغی ۵۵.۳ درصد آرا را به خود اختصاص داده است و به عنوان منتخب حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان راهی مجلس می‌شود.

ثمینی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه دلفان و سلسله از آرای مأخوذه ۱۱۱ هزار و ۹۵۸ رأی، تعداد ۱۰۹ هزار و ۷۹۶ رأی صحیح اخذ شده است، تصریح کرد: یحیی ابراهیمی ۲۹ هزار و ۴۴۶ رأی معادل ۲۶.۸۲ درصد آرا را کسب کرده و به عنوان منتخب مردم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه انتخابیه بروجرد از ۸۷ هزار و ۶۳۰ رأی مأخوذه، ۸۲ هزار و ۱۳۸ رأی صحیح اخذ شده است، گفت: عباس گودرزی ۴۹ هزار و ۱۷۰ رأی معادل ۵۹.۸۶ درصد آرا را کسب کرده است و به عنوان منتخب مردم راهی مجلس می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات لرستان یادآور شد: همچنین فاطمه مقصودی با ۱۷ هزار و ۸۹۱ رأی معادل ۲۱.۷۸ درصد آرا، به عنوان دومین نماینده در حوزه انتخابیه بروجرد منتخب شده است.

ثمینی خاطرنشان کرد: تا ساعات آینده در خصوص سایر حوزه‌های انتخابیه لرستان، به محض اینکه تأیید نهایی نتایج توسط هیئت نظارت مرکزی صورت گیرد و در سامانه جامع انتخابات قرار بگیرد، اطلاعات را به سمع و نظر مردم خواهیم رساند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.