حسین رضا دلفان روز جمعه در جلسه ستاد صیانت قضایی دوم اسفند ۹۸ بیان کرد: در طی هفته های گذشته و همچنین امروز که روز انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است با ارتباط منظم و مستمر با تمامی حوزهای قضایی سراسر استان ضمن کسب اطلاعات، اخبار و تحلیل و بررسی دقیق تمامی تحرکات سیاسی نامزدها، تدابیر لازم قضایی جهت برخورد قاطع و بازدارنده با جرایم انتخاباتی در دستورکار قرار دارد.                       

وی تاکید کرد: امنیت و صیانت از آرای مردم، خط قرمز ماست و دستگاه قضایی با تمام توان و بهره گیری از تمامی ظرفیت دادگستری و بویژه بسیج دادگستری در تمامی حوزه های قضایی استان ضمن رعایت اصل بی طرفی در انتخابات با هرگونه تخلف انتخاباتی برخورد جدی خواهد نمود.

وی اظهار داشت:  انقلاب ما به پشتوانه آرای مردم در مجامع بین المللی اعتبار یافته است و امروز مردم ضمن تجدید پیمان با آرمانهای انقلاب، امام راحل، خونهای پاک شهدا و لبیک به فرامین مقام معظم رهبری بار دیگر به جهان ثابت خواهند نمود ایران و ایرانی همواره در جهان پیروز و سربلند است.                                                                                                                

دلفان با قدردانی از حضور پرشور و شعور مردم در پای صندوقهای رای گفت: مردم صاحبان اصلی کشورهستند و حق دارند با انتخاب نمایندگان اصلح، آینده درخشانی را برای خود رقم بزنند و مطمئن باشند دستگاه قضایی به عنوان دستگاهی مستقل همگام و همصدا با مردم شریف ایران ضمن شرکت در این حماسه ماندگار از آرای هوشمندانه مردم دفاع خواهد نمود.

وی افزود: برخورد قاطع و بازدارنده با متخلفین احتمالی در دستورکار دادگستری لرستان قرار دارد وبا سرکشی مقامات قضایی استان از صندوقهای اخذ رای این مهم تحقق می یابد.

۱۷۱ کاندیدا ی مجلس یازدهم لرستان در حال رقابت هستند.

در این دوره از انتخابات یکهزار و  ۴۸۹ شعبه برای استان پیش بینی شده است که از این تعداد ۷۲۵ شعبه شهری و ۷۶۴مورد روستایی می باشد و تعداد شعب اخذ رای ثابت و سیار نیز به ترتیب ۸۹۴ و ۵۹۵ مورد است .

 آمار واجدین شرایط رای دادن در استان  یک میلیون و ۴۸۰ هزار و ۶۴۴ نفر اعلام  شده که از این تعداد ۷۴۱هزار و ۹۸۶ نفر مرد و ۷۳۸ هزار و ۶۵۸ نفر دیگر زن هستند .

متولدین روز دوم اسفند ۱۳۸۰/۱۲/۲ و قبل از آن با در دست داشتن شناسنامه و شماره ملی می توانند در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رای دهند.

لرستان با هفت حوزه انتخابیه ۹ نماینده در خانه ملت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.