کوروش محمودیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۸۳ شعبه اخذ رای شامل ۲۶ شعبه شهری و ۵۷ شعبه روستایی برای جمع آوری آرای مردم در شهرستان گیلانغرب اختصاص یافته است.

وی اظهار داشت: از مجموع شعبه های اختصاص یافته ۲۶ شعبه در سطح شهر گیلانغرب و سرمست به عنوان شعبه های ثابت و سیار و ۵۷ شعبه در سطح ۲۰۷ روستا منظور شده است که تعداد چهار شعبه در۲ دهستان حیدریه و دیره به صورت ثابت و مابقی به صورت سیار هستند.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: حضور حداکثری و مشارکت خوب مردم به عنوان اولویت مهم در انتخابات بار دیگر اقتدار نظام و ملت ایران را به جهان نشان خواهد داد.

محمودیان اضافه کرد: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم در گیلانغرب اتخاذ شده است.

وی، قانونمندی و صیانت از آرای مردم و سلامت انتخابات را ملاک و وظیفه اصلی مجریان برگزاری انتخابات بیان کرد و افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم اندیشیده شده و مردم و نامزدهای انتخابات به هیچ عنوان نگران نباشند.

او اضافه کرد: آن چه که باید برای همه عوامل دست‌اندر کار انتخابات معیار قرار گیرد، عمل به قانون و وظایف قانونی است زیرا رای مردم حق الناس است و همه وظیفه دارند از آن صیانت کنند.

محمودیان اظهار داشت: با هرگونه اقدام و یا حرکت غیرقانونی به شدت برخورد خواهد شد و دستگاه قضایی و عوامل امنیتی در این راستا به طور کامل هوشیارانه عمل خواهند کرد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت به عنوان مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های سرپل ذهاب و گیلانغرب است که از این حوزه انتخابیه تنها یک نماینده به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می کند.

 شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی بیش از ۲۲۰ هزار تن جمعیت دارند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.  

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.