به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی شامگاه سه شنبه در حاشیه بازدید از ستادهای انتخاباتی پلدختر اظهار داشت: مردم برای حضور حداکثری مدنظر مقام معظم رهبری با هر فکر و اندیشه، حتی اگر در شرایط موجود گلایه‌هایی دارند، در انتخاب دوم اسفند حضور گرم داشته باشند.

وی بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دوم اسفندماه سال جاری باعث افزایش امنیت و اقتدار ملی خواهد شد.

استاندار لرستان گفت: مردم با دید باز، به دور از هرگونه اخلال در نظم انتخابات و با حضور در پای صندوق‌های رأی، فرد اصلح را به عنوان وکیل خود در مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.

خادمی بر تبعیت از قانون در انتخابات تاکید کرد و افزود: مردم و نامزدهای انتخاباتی در جریان انتخابات مطیع قانون باشند، به مسئولان اعتماد کنند و مطمئن باشند آنچه بر اساس رأی مردم از صندوق‌ها خارج شود به آنان اعلام خواهد شد.

وی یادآور شد: با مخلان نظم و امنیت انتخابات به شدت برخورد می‌شود، کما اینکه تا الان نیز برخورد شده و افرادی دستگیر شدند که تا پس از انتخابات در زندان می‌مانند.

استاندار لرستان افزود: نیروی انتظامی با اخلالگران در نظم و سلامت انتخابات از این به بعد نیز برخورد شدید تری دارد و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی با حضور حداکثری اندیشیده شده و اتفاقی نخواهد افتاد.

خادمی گفت: هیئت‌های اجرایی انتخابات همه از طریق فرماندار، دادستان و هیئت‌های نظارت انتخاب شده و جدای اینکه طرفدار هر کاندیدایی باشند، همه افرادی درست و سالم از همه سلیقه‌ها هستند که در شعبه‌های اخذ رأی حضور دارند.

وی افزود: جهت ایجاد شعب متعادل و عدم یکدستی آن، بیش از چند هزار نفر در حوزه اجرا، نظارت و بازرسی از همه سلایق سر صندوق‌های رأی حضور دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.