فیروز خدایی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: با توجه به ابلاغ مصوبه هیات وزیران مبنی بر معافیت مشترکان گاز مناطق سیل زده کشور از پرداخت هزینه گاز مصرفی به مدت یک دوره مصرفی با تشخیص شرکت‌های گاز استانی ، این رقم برای سیلزدگان استان تخفیف داده شد.

وی ادامه داد: بر اساس این مصوبه، مشترکان خانگی و تجاری  مناطق سیل‌زده‌ لرستان در یک دوره مصرفی زمان سیل از پرداخت هزینه گاز معاف شدند و شرکت گاز استان ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان را به صورتحساب مشترکان سیلزده بازگشت داده است.
سرپرست شرکت گاز استان لرستان گفت : این مهم با توجه  به خسارات وارد شده به مناطق سیلزده و  جهت حمایت از ساکنان شهرها و روستاهای آسیب دیده مصوب شد.

خدایی اضافه کرد:‌ علاوه بر حمایت های مالی انجام گرفته ارائه گاز ایمن و پایدار به مردم مناطق سیلزده در دستور کار قرار گرفت و بازسازی و مقاوم سازی بخش های آسیب دیده  به سرعت انجام شد.

سیل فروردین ماه امسال ۵۰ میلیارد تومان به شبکه و خطوط گاز لرستان خسارت زد.

هم اکنون ۹۹.۸ درصد  خانوار شهری  و بیش  از۸۶.۴ درصد از خانوار روستایی واجد شرایط  استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند که  تا پایان دهه فجر امسال با افتتاح گازرسانی به ۴۱ روستا با بیش از یکهزار و ۳۲۸  خانوار، این ضریب به ۸۷ درصد خواهد رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.