محمدرضا حیدری روز چهارشنبه در مراسم افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در بروجرد در جمع خبرنگاران افزود: مقرر شد در دهه فجر  ۲۲ فضای آموزشی با ۴۷ کلاس درس به بهره برداری برسد اما با کمک خیرین این تعداد پروزه به ۳۰  طرح رسید.

وی اضافه کرد: ۱۰ پروژه در دهه فجر در مناطق سیل زده پلدختر و معمولان افتتاح شده که تاکنون دانش اموزان این مناطق در کانکس مشغول به تحصیل بودند.

حیدری اظهارداشت: از ابتدای سال تاکنون یک هزار و ۷۵۵ کلاس درس تعمیر شده اند که برای تعمیر و ساخت مدارس جدید نیز ۳۴۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی بیان کرد: بعد از سیل امسال ۳۱۰ فضای آموزشی تعمیر شدند و با توجه به این که ۱۱۳ فضای اموزشی در سیل تخریب شدند، کار ساخت ۶۲ فضای آموزشی آغاز شده و ۲۷ فضای دیگر در بحث اعتبارات اضافه شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان با اشاره به استاندارد سازی وسایل گرمایشی ادامه داد: ۲ هزار و ۸۸۱ کلاس درس دارای بخاری نفتی و یا گازی غیر استاندارد بودند که با تلاش های فراوان که در این راستا صورت گرفت تعداد بسیاری از این وسایل گرمایشی جمع اوری شد.

وی اضافه کرد: برای جمع آوری این بخاری های غیر استاندارد ۴۲۰ میلیارد ریال هزینه شد و فاز اول کلاس هایی بودند که بخاری های نفتی داشتند و علمک گاز در کنار مدرسه بود و همچنین برخی از کلاس های درس دارای بخاری نفتی بودند اما علمک گاز نداشتند که اقدامات لازم برای آنها آغاز شده است

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.