حمید فرخ پور روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به انتقال خدمات بیمه پایه مددجویان از ابتدای سال ۹۸ به بیمه سلامت بیان کرد: با هدف کاهش هزینه های درمان و افزایش کیفیت ارائه خدمات متناسب با نیاز مددجویان بیمار بسته بیمه تکمیلی تدوین شده است.

وی با تاکید بر اینکه مددجویان شهری و روستایی این نهاد بدون محدویت از خدمات بیمه تکمیلی بهره مند می شوند، افزود: پرداخت فرانشیز و هزینه های غیربیمه ای، هزینه دارویی، تجهیزات ضروری، خدمات اورژانس و فوری، خدمات پارکلینیک، لوازم جانبی و توانبخشی درمانی، پرداخت کمک هزینه پرستاری مراقبت از بیماران نیازمند مراقبت از جمله خدمات قابل دریافت بیمه تکمیلی مددجویان است.

رییس اداره بهداشت و درمان کمیته امداد امام خمینی لرستان (ره) با اشاره به نحوه استفاده از کمک هزینه های درمان بیمه مکمل اضافه کرد: مددجویان می توانند با اخذ مدارک پزشکی به ادارات کمیته امداد محل سکونت مراجعه نمایند.

فرخ پور با تاکید بر تدوین برنامه حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج تحت حمایت ادامه داد: هزینه های درمانی این گروه از مددجویان در زمینه های بستری، تامین دارو، خدمات سرپایی، خدمات کلینیکی، خدمات توانبخشی ، لوازم جانبی درمان و خدمات دندانپزشکی از طریق بیمه مکمل پرداخت می شود.

وی یادآور شد: هم اکنون هشت هزار و ۹۴۲ خانوار با جمعیت ۱۴ هزار و ۹۹۳ نفر مشمول بیمه تکمیلی در شهرستان بروجرد هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.