مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ملایر روز شنبه در آئین افتتاح واحد مسکونی مددجویان ملایر افزود: در مجموع ۳۰ واحد مسکونی با زیربنای ۲۰۵۰ مترمربع احداث و تحویل متقاضیان شد.

تیمور کرمی مقدم بیان کرد: ۲۱ میلیارد ریال اعتبار برای این تعداد واحد مسکن مددجویی از محل کمک های بلاعوض و تسهیلات هزینه شده است.

وی ادامه داد: برای ۱۰ واحد شهری چهار میلیارد ریال کمک های بلاعوض و سه میلیارد ریال نیز آورده خود متقاضیان بوده است که در مجموع ۷۵۰ مترمربع واحد مسکونی شهری برای مددجویان احداث شد.

مدیر کمیته امام خمینی (ره) ملایر رقم آورده مددجویان روستایی را نیز سه میلیارد ریال، چهار میلیارد ریال وام و سه میلیارد ریال کمک های بلاعوض عنوان و بیان کرد: سال گذشته در احداث مسکن مددجویان شهری و روستایی ۴۰ درصد بیشتر از سهمیه شهرستان انجام دادیم که ۶۵ واحد شهری و ۵۵ واحد روستایی احداث شد.

کرمی مقدم ادامه داد: سهمیه امسال نیز احداث ۲۰ واحد روستایی و ۱۰ واحد شهری ابلاغ شده که کل سهمیه ما ۳۴ مسکن روستایی و ۱۶ مسکن شهری است.

وی درباره یک واحد افتتاح شده در شهر ملایر اظهار داشت: این واحد مسکونی با مساحت ۵۵ مترمربع احداث شد که ۲۵۰ میلیون ریال آن از محل کمک بلاعوض کمیته امداد و ۳۵۰ میلیون ریال کمک های خیران بوده است.

سال گذشته ۱۲۰ واحد مسکن شهری و روستایی در شهرستان ملایر احداث و تحویل مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان شد.

۷۵۲۸/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.