مرید شیخی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همه دستگاه های اجرایی شهرستان موظفند جهت ایجاد فضای امن و آرام با عوامل اجرایی و نظارت بر برگزاری انتخابات همکاری کنند زیرا که برگزاری انتخابات کاری جمعی و گروهی است.

وی افزود: با توجه به این که دشمن طی 40 سال گذشته تلاش کرده با دروغپردازی و سیاه نمایی حضور مردم در انتخابات را  کمرنگ جلوه دهد باید برای برگزاری انتخاباتی با شکوه و با حضور حداکثری مردم پای صندوق های تلاش کرد تا مانند گذشته این حضور فتنه های دشمن را خنثی کند.

شیخی یادآورشد: وظیفه ما صیانت از آرا مردم به عنوان حق الناس در هنگام انتخابات است که باید به وظیفه خود به نحو احسن عمل کنیم .

وی افزود: با توجه به این که برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است وظیفه داریم به گونه ای عمل کنیم که شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای باشیم .

دادستان عمومی و انقلاب پلدختر گفت: طی مدت زمان باقی مانده به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی ضرورت دارد با نگاه پیشگیرانه جلسه های متعددی با کاندیداهای احتمالی  ، افراد تاثیر گذار به ویژه فعالان رسانه ای در راستای جلوگیری از هرگونه حواشی و تنش احتمالی در بین مردم برگزارشود .

شیخی یادآورشد: دستگاه قضایی مانند گذشته برای برگزاری انتخاباتی سالم ، قانونمند ، باشکوه و با حضور حداکثری با جدیت تمام تلاش خواهد کرد و به تخلفات نگاه پیشگیرانه دارد و در نهایت با متخلفان با هر گروه ، جناح و سلیقه سیاسی تعارف نداشته و برخورد قانونی و قاطع می کند .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.