به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی با بیان اینکه تقوا و اخلاق انتخاباتی باید سرلوحه همه خدمتگزاران و مردم قرار گیرد،افزود: در جمهوری اسلامی ایران در بحث انتخابات قانون جامع و شفافی وجود دارد که فصل‌الخطاب همگان است.
وی با بیان اینکه رعایت قانون یک اصل است،افزود: باید به توصیه‌های مقام معظم رهبری که تاکید به رعایت قانون،دفاع از آرای مردم و فراهم‌سازی زمینه‌ برای حضور حداکثری در صحنه انتخابات است، توجه جدی داشته باشیم.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین با اعلام اینکه ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی در دادگستری استان تشکیل شده است،تصریح کرد: اگر مردم تخلف و جرم انتخاباتی را مشاهده کردند می‌توانند آنرا اطلاع و گزارش دهند.
وی اظهار داشت: دادسرای قزوین با سه اصل قانونمندی، بی‌طرفی و امانتداری در انتخابات حضور فعال داشته و نقش موثری را برای پیشگیری از تخلفات و بداخلاقی های انتخاباتی ایفا می‌کند.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان گفت: شعبه ششم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب قزوین به عنوان شعبه ویژه رسیدگی کننده به جرائم و تخلفات انتخاباتی تعیین گردیده است.
7388* 3013
خبرنگار: پریسا نوروزی** انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.