معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از کشف ۷۴ تن برنج هندی و پاکستانی به ارزش تقریبی ۶ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: این کالاها به صورت غیرقانونی وارد کشور شده‌اند.

امید رضایی با بیان اینکه این برنج‌ها از چهار انبار کشف شدند افزود: انبارهای ذکر شده پلمب و پرونده متخلفان برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جنگ اقتصادی اشاره کرد و گفت: دستگاه قضایی این شهرستان همواره رهنمودهای رهبری را سرلوحه کار خویش قرار داده و با تمامی مخلان نظام اقتصادی و کسانی که بخواهند با احتکار، گران فروشی و عرضه کالای قاچاق عرصه را بر زندگی مردم تنگ کنند بدون هیچ گونه اغماضی با شدت و جدیت برخورد خواهد کرد. 

معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان با بیان اینکه پنج متهم در این رابطه دستگیر شده است اظهار داشت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به دادستانی یا مراجع انتظامی و سامانه ۱۱۳ اداره اطلاعات اطلاع دهند.

طی روزهای اخیر نیز یک محموله یازده تنی برنج قاچاق توسط ماموران ایستگاه بازرسی شهید شعبانی منوجان کشف شده است.

اواخر فروردین ماه امسال هم ۳۶ راس دام قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.

منوجان در مسیر جیرفت و هرمزگان و در ۴۵۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده و با مساحت بیش از هفت هزار کیلومتر مربع دارای حدود ۶۵ هزار نفر جمعیت است.

۷۴۵۰/۷۴۲۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.