به گزارش ایرنا، عبد الرحیم رحیمی عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری که در محل سالن همایش های فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهارداشت: شرایط هم اکنون به گونه ای است که اگر سرمایه گذاری بخواهد سرمایه گذاری کند با انچنان مشکلاتی و موانعی مواجه شده ممکن است از تصمیم خود منصرف شود.

وی افزود: این در حالیست که با نام گذاری امسال با عنوان رونق تولید باید شرایط تسهیل گری به منظور سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال صورت گیرد در عین حال که مر قانون رعایت می شود ولی باید در چارچوب مقررات تسهیل گری برای سرمایه گذار اعمال شود.

فرماندار بروجرد بیان کرد: حقق شعار سال و رونق تولید باید از همین کارخانجات و صنایع آغاز شود و رونق اشتغال نیز در پی همین اقدامات صورت می گیرد بنابراین باید بخش خصوصی را فعال کرد و از سرمایه گذار تا جایی که خلاف قانون نیست حمایت کرد.

رحیمی اضافه کرد: هنوز تا زمان برگزاری انتخابات زمان بسیاری باقی است اما بخصوص در استان های لر نشین فضا انتخاباتی شده بنابراین با هر گونه مواردی که مصداق تبلیغ و فعالیت انتخاباتی از برخورد می شود.

وی ادامه داد: استفاده از امکانات دولتی و همراهی کردن با افرادی که قصد نامزدی انتخابات را دارند در ساعات اداری ممنوع است و مدیران و روسای ادارات باید معاونین و زیرمجموعه های خود را تحت کنترل داشته باشند تا تخلفی در این زمینه صورت نگیرد.

رحیمی با بیان اینکه مدیران دستگاه های مختلف تا هفته آینده می توانند آخرین اصلاحات اعتبارات را بگیرند، گفت: خوشبختانه ۵۰ درصد نقدینگی اختصاص یافته و روسای ادارات با مدیران کل خود در مرکز استان در ارتباط باشند.

معاون استاندار لرستان افزود: توزیع اعتبارات متمرکز نیز در سطح وزارتخانه های شروع شده که باید تلاش و پیگیری صورت گیرد تا بتوان اعتبارات ملی و متمرکز را به اعتبارات موجود اضافه کرد.

۱۹۲۰/۷۲۷۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.